صندوق بین المللی پول: تأثیر منفی ویروس کرونا بر اقتصاد چین موقتی است

به گزارش مجله بابلسر، به گفته سخنگوی صندوق بین المللی پول پس از کاهش شیوع ویروس کرونا، فعالیتهای مالی مرتبط به حالت عادی بر می شود و اقتصاد چین می تواند روال عادی فعالیت خود را از سر گیرد.

صندوق بین المللی پول: تأثیر منفی ویروس کرونا بر اقتصاد چین موقتی است

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رادیو بین المللی چین، گری رایس سخنگوی صندوق بین المللی پول گفت: شیوع کروناویروس همزمان با تعطیلات عید بهار چین، تأثیر خاصی در مسافرت و مصرف داشته و باعث افت اطمینان مالی شده است. اما تأثیرات منفی این حادثه بر اقتصاد چین موقتی است. پس از کاهش شیوع ویروس، فعالیتهای مالی مرتبط به حالت عادی بر می شود و اقتصاد می تواند روال عادی فعالیت و زندگی خود را از سر گیرد.

وی اضافه نمود: چین اقتصاد بزرگ و منابع و عزم لازم را دارد تا با چالشهای ایجاد شده ناشی از این بیماری همه گیر مقابله کند. دولت چین هزینه های خدمات بهداشت عمومی و پیشگیری از شیوع آن را افزایش داده است. در زمان لازم دولت با بودجه کافی اقدامات لازم را اتخاذ می نماید. علاوه بر این، تضمین فضای اعتبار کافی خانوارها و شرکتها برای برطرف مسائل موقتی نیز مهم است و دولت چین در این زمینه اقدامات کافی نشان داده است.

رایس از واکنش دولت چین به این بیماری همه گیر قدردانی کرد و گفت: دولت چین با سازمان بهداشت جهانی و طرفهای ذیربط از نزدیک همکاری می نمایند و اطلاعات درباره شرایط کروناویروس را به اشتراک گذاشته است که برای مهار آن بسیار مفید است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 254

به "صندوق بین المللی پول: تأثیر منفی ویروس کرونا بر اقتصاد چین موقتی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صندوق بین المللی پول: تأثیر منفی ویروس کرونا بر اقتصاد چین موقتی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید