شرایط خاص استقلال برای جذب ستاره آسیایی

به گزارش مجله بابلسر، دقیقا 30 روز پیش بود که باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه ای اظهار داشت که پرونده جذب دو بازیکن خارجی را باز نموده و قرار است این دو بازیکن به زودی برای مذاکره نهایی و شرکت در تست پزشکی به ایران بیایند.

شرایط خاص استقلال برای جذب ستاره آسیایی

با این حال، گوستاوو بلانکو تنها بازیکن خارجی است که استقلالی ها پیروز به جذب او شدند و شرایط برای جذب وینگر مورد نظر نکونام، تا به امروز فراهم نشده است. البته آبی ها مذاکراتی با عمرو وردة مصری داشتند، ولی در نهایت نیز جذب او منتفی شد.

حالا از باشگاه استقلال خبر می رسد که جواد نکونام به مدیریت باشگاه اعلام نموده خواهان جذب جلال الدین ماشاریپوف، وینگر ازبکستانی و سابق النصر است. بازیکنی که در دوره های مختلف چند باری به استقلال لینک شد، ولی در نهایت این انتقال شکل نگرفت.

حالا و پس از تأیید جواد نکونام، باشگاه استقلال در پی انجام مذاکره با این بازیکن ازبکستانی است تا در صورت توافق طرفین، او به عنوان سهمیه بازیکن آزاد فیفا، به جمع آبی های مرکز اضافه گردد.

البته استقلال در راه جذب ماشاریپوف یک مشکل بزرگ دارد و آن، رعایت سقف بودجه است.

اکنون و با درخواست رسمی نکونام، مدیریت باشگاه کوشش برای جذب ماشاریپوف را شروع نموده، ولی باید در وهله اول، بازیکنان و کادرفنی جهت کاهش مبلغ قراردادهایشان اقدام نمایند تا با کاهش سقف بودجه آبی ها، آن ها مسئله ای برای به خدمت گرفتن وینگر ازبکی نداشته باشند.

البته مدیریت باشگاه استقلال برای اینکه بتواند بازیکنان را جهت کاهش مبلغ قراردادهایشان راضی کند، ضروری است تا ابتدا مطالبات به جامانده از فصل قبل آبی پوشان را پرداخت کند. موضوعی که تا رخ ندهد، رضایت استقلالی ها برای کاهش مبلغ قرارداد ها را در پی نخواهد داشت.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 30 شهریور 1402 بروزرسانی: 30 شهریور 1402 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 2113

به "شرایط خاص استقلال برای جذب ستاره آسیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط خاص استقلال برای جذب ستاره آسیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید