تعداد کشته های انفجار مسجد شهر کویته به 15 نفر رسید

به گزارش مجله بابلسر، بر اثر انفجاری در یک مسجد واقع در شهر کویته پاکستان 15 نمازگزار جان خود را از دست داده و تعداد نیز زخمی شدند.

تعداد کشته های انفجار مسجد شهر کویته به 15 نفر رسید

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران به نقل از ای.آر.وای نیوز، به دنبال انفجار در مسجد اسحاق آباد واقع در شهر کویته ایالت بلوچستان پاکستان 15 نمازگزار جان خود را از دست دادند.

گزارش ها حاکی است تعداد کشته های انفجار مسجدی در شهر کویته پاکستان به 15 نفر رسید و حداقل 19 نفر نیز در این انفجار زخمی شدند.

نیروهای امنیتی پاکستان تمام منطقه را در محاصره خود قرار داده و مشغول تفتیش دقیق هستند تا بتوانند سرنخی از عاملان این جنایت پیدا نمایند.

در حال حاضر مجروحان این حادثه تروریستی در بیمارستان بستری شده و در حال مداوا هستند با این حال بعضی وخیم گزارش شده است.

عمران خان نخست وزیر پاکستان ضمن محکوم کردن این حادثه تروریستی توضیح داد: نیروهای دولتی و انتظامی باید حداکثر کوشش خود را برای جلوگیری از چنین حادثاتی انجام دهند و تمام کوشش خود را برای یاری رسانی به مجروحان حادثه داشته باشند.

قمرجاوید باجوا فرمانده ستاد ارتش پاکستان نیز در پیامی بروز این حادثه تروریستی را محکوم نموده و بیان کرد: گروه هایی که دست به کشتار مسلمانان در مسجد می زنند بویی از اسلام نبرده اند.

وی اضافه نمود: نیروهای ارتش پاکستان با تروریست ها به شدت مقابله خواهند کرد و تا زمانی که تمام گروه های تروریستی را شکست ندهند از حرکت باز نخواهند ایستاد.

علاوه بر این وزیر خارجه پاکستان و رئیس سنای این کشور نیز در پیامهایی جداگانه این حادثه تروریستی را محکوم کردند.

تعداد حملات تروریستی در پاکستان از سال 2014 و پس از آغاز عملیات های ضرب عضب و ردالفساد به شدت کاهش یافته است و این حمله جزو یکی از حملات بزرگ دو سال اخیر تلقی می گردد.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 317

به "تعداد کشته های انفجار مسجد شهر کویته به 15 نفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعداد کشته های انفجار مسجد شهر کویته به 15 نفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید