کرونا، دعوای تازه پلوسی و ترامپ

به گزارش مجله بابلسر، ایرنا نوشت: نانسی پلوسی رئیس دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا گفت: درخواست دونالد ترامپ رئیس جمهوری از کنگره برای اختصاص 2.5 میلیارد دلار بودجه مکمل برای مقابله با شیوع ویروس کرونا کاملا ناکافی و دیرهنگام است.

کرونا، دعوای تازه پلوسی و ترامپ

به گزارش روز سه شنبه خبرگزاری رویترز، کاخ سفید دیروز (دوشنبه) خاطرنشان کرد که دولت ترامپ از کنگره خواسته است بودجه مکمل 2.5 میلیارد دلاری را برای مقابله با گسترش سریع ویروس کرونا از جمله بیش از 1 میلیون دلار برای تهیه واکسن تصویب کند.

پلوسی روز دوشنبه گفت: مجلس نمایندگان آمریکا بسرعت یک بسته بودجه راهبردی و قوی را ارائه خواهد داد که کاملا احتیاج این بحران سلامت عمومی را با توجه به مقیاس و جدیت آن مرتفع خواهد نمود.

پلوسی بودجه درخواستی ترامپ را بسیار اندک توصیف کرد.

در حالی که گزارش ها از درخواست افزایش بودجه برای مقابله با این ویروس حکایت دارد، ترامپ مدعی است که شرایط در ایالات متحده درخصوص کرونا کاملا تحت کنترل است.

پلوسی که در سخنرانی سالانه ترامپ با بی اعتنایی ترامپ روبرو شد و ترامپ از دست دادن با او خودداری کرد گفته هر نامزد دموکراتی در انتخابات 2020 بهتر از ترامپ است.

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا پیشتر در واکنش به طرح بودجه پیشنهادی دونالد ترامپ گفته بود: بودجه، بیانیه ای از ارزش هاست؛ رئیس جمهوری بار دیگر نشان داد ارزش چندانی برای سلامت، امنیت اقتصادی و تندرستی خانواده های سختکوش آمریکایی قائل نیست.

در چین آمارها بیانگر فرایند نسبی کاهش مرگ و میر و مبتلایان به این ویروس است هم اکنون شمار مبتلایان 77 هزار و 269 نفر، فوت شدگان 2596 نفر و مشکوکین به ابتلا هم 49 هزار و 821 تن است در حالی که تا کنون 24 هزار و 852 تن هم درمان شده و از مراکز درمانی ترخیص شده اند آمارها نشان میدهد شمار مبتلایان برای بیستمین روز فرایند کاهشی دارد.

310 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 22 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 444

به "کرونا، دعوای تازه پلوسی و ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا، دعوای تازه پلوسی و ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید