کاخ سفید: صدای آمریکا به زبان دشمنان ما تبدیل شده است

به گزارش مجله بابلسر، کاخ سفید در اقدامی غیرمعمول از نحوه پوشش خبری تحولات مربوط به ویروس کرونا در صدای آمریکا انتقاد کرد و این شبکه را زبان دشمنان آمریکا خواند.

کاخ سفید: صدای آمریکا به زبان دشمنان ما تبدیل شده است

به گزارش ، آسوشیتدپرس در گزارشی نوشت: کاخ سفید روز آدینه در اقدامی غیرمعمول از صدای آمریکا، شبکه ای که بودجه آن از سوی کنگره تامین می گردد، انتقاد کرد.

کاخ سفید در انتقادی گسترده از نحوه پوشش خبری صدای آمریکا از همه گیری کرونا در چین ضمن اشاره به گزارش هفته گذشته صدای آمریکا از لغو قرنطینه و انتها محدودیت های رفت و آمد در شهر ووهان چین گفت، صدای آمریکا اکنون زبان دشمنان ماست و نه شهروندان آمریکایی.

مقر ریاست جمهوری آمریکا در نشریه خود گفت: بودجه سالانه 200 میلیون دلاری صدای آمریکا باید صرف انتشار اخبار و گزارش ها درباره آمریکا و پوشش خبری شفاف و درست از سیاست های این کشور برای جهانیان گردد.

کاخ سفید گفت صدای آمریکا همچنین اظهارات انتقادآمیز اخیر وزیر امور خارجه ایران از آمریکا را مورد پوشش قرار داده است.

پیش از این حملات، دان اسکاوینو، مدیر رسانه های اجتماعی کاخ سفید، نیز در توئیتی از صدای آمریکا انتقاد و آن را مایه شرمساری خوانده بود.

صدای آمریکا با رد این انتقاد ها، عملکرد خود را بی طرفانه خوانده و اعلام نموده است در چارچوب قانون ملزم به پوشش همه جنبه ها و اخبار مربوط به یک رویداد است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 13 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 563

به "کاخ سفید: صدای آمریکا به زبان دشمنان ما تبدیل شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاخ سفید: صدای آمریکا به زبان دشمنان ما تبدیل شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید