کاخ سفید: در روابط تجاری با چین تجدیدنظر خواهیم کرد

به گزارش مجله بابلسر، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، کاخ سفید با صدور بیانیه ای بیان کرد که واشنگتن با هرگونه رقابت خارجی ناعادلانه که به زنجیره تأمین آمریکا آسیب وارد کند به مقابله پرداخته و در روابط تجاری خود با چین تجدیدنظر خواهد نمود.

کاخ سفید: در روابط تجاری با چین تجدیدنظر خواهیم کرد

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

بر اساس این گزارش، در بیانیه کاخ سفید ادعا شده است: در حالیکه از رقابت خارجی عادلانه استقبال می گردد، به همان اندازه با یارانه های خارجی و دیگر اقدامات تجاری ناعادلانه که بر فرایند فراوری و فراتر از آن، بر توان رقابتی آمریکا تأثیرگذار باشد هم مقابله خواهد شد.

در ادامه این بیانیه آمده است: دولت آمریکا باید استراتژی جامعی برای به عقب راندن رقابت خارجی ناعادلانه که زنجیره های تأمین حیاتی و صنایع آمریکا را از بین می برد، به اجرا بگذارد.

هرچند کاخ سفید مخاطب خاص این بیانیه را معین نکرده و مستقیماً انگشت اتهام خود را به کشوری نشانه نرفته، اما در بخشی از این بیانیه آمده است: انعطاف پذیری زنجیره تأمین باید در رویکرد سیاست تجاری ایالات متحده در قبال چین از جمله در فرایند بازبینی سیاست تجاری ایالات متحده - چین گنجانده گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 مرداد 1400 بروزرسانی: 3 مرداد 1400 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 1548

به "کاخ سفید: در روابط تجاری با چین تجدیدنظر خواهیم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاخ سفید: در روابط تجاری با چین تجدیدنظر خواهیم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید