واکنش عشقی به دریافت مالیات بر صادرات برخی محصولات معدنی و پتروشیمی

به گزارش مجله بابلسر، رئیس سازمان بورس در نامه فوری از رئیس کمیسیون تلفیق مجلس خواست دریافت مالیات بر صادرات برخی محصولات معدنی و پتروشیمی دوباره بررسی شود.

واکنش عشقی به دریافت مالیات بر صادرات برخی محصولات معدنی و پتروشیمی

به گزارش گروه اقتصادی خبرنگاران، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در نامه فوری از رئیس کمیسیون تلفیق مجلس خواست دریافت اقتصادیات برصادرات برخی محصولات معدنی و پتروشیمی به بعد از بررسی جوانب بر جامعه میلیونی سهامداران موکول شود.

در نامه نو و فوری عشقی بعد از اعلام هادی بیگی نژاد عضو کمیسیون تلفیق بودجه 1401 مبنی بر دریافت اقتصادیات بر صادرات برخی محصولات شرکت های معدنی و پتروشیمی مانند قیر، متانول، اوره، پلی اتیلن و ... به حمیدرضا حاجی بابایی نوشته، ارسال و اعلام شد: این تصمیم بر منافع جامعه میلیونی سهامداران به خصوص سهامدارات عدالت، اثر گذار بوده و بررسی آن به بعد از بررسی جوانب بر بازار سرمایه موکول شود.

شایان ذکر است بیگی نژاد با اشاره به مصوبات کمیسیون تلفیق بودجه 1401 لایحه در حوزه انرژی اعلام کرده است: طبق تبصره 6 این لایحه، دولت مکلف شد از درآمد های حاصل از صادرات مواد خام و نیمه خام معدنی و شیمیایی، اقتصادیات بگیرد. در آیین نامه ارائه شده، فهرست مواد نیمه خام همچون متانول، اوره و پلی اتیلن ذکر نشده بود. درحالی که حدود 80 درصد از صادرات محصولات پتروشیمی شامل همین سه محصول است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 اسفند 1400 بروزرسانی: 24 اسفند 1400 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 1808

به "واکنش عشقی به دریافت مالیات بر صادرات برخی محصولات معدنی و پتروشیمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش عشقی به دریافت مالیات بر صادرات برخی محصولات معدنی و پتروشیمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید