هزینه نجومی بازسازی استادیوم سانتیاگوبرنابئو روی دست باشگاه رئال مادرید

به گزارش مجله بابلسر، نوسازی و تغییر مدل استادیوم تیم فوتبال رئال مادرید برای این باشگاه هزینه ای هنگفت به همراه دارد که پرداخت کامل آن سه دهه به طول خواهد انجامید.

هزینه نجومی بازسازی استادیوم سانتیاگوبرنابئو روی دست باشگاه رئال مادرید

جهت دریافت خدمات هزینه بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه آ اس اسپانیا، هزینه نهایی پروژه نوسازی و بازسازی استادیوم سانتیاگو برنابئو که از سال گذشته آغاز شد، به رقمی نزدیک به 800 میلیون یورو می رسد.

پروژه نوسازی خانه اصلی کهکشانی ها که شامل مدرن سازی نمای بیرونی استادیوم، مسقف کردن آن و افزودن یکسری امکانات رفاهی برای تماشاگران می گردد، دقیقا 796.5 میلیون یورو هزینه در پی دارد که این رقم با اخذ تسهیلات از بانک های اسپانیایی تأمین می گردد و بازپرداخت آن تا 30 سال آینده ادامه خواهد داشت.

طبق اعلام آ اس؛ باشگاه رئال مادرید از تاریخ 30 جولای سال 2023 آغاز به پرداخت اقساط مربوط به این تسهیلات خواهد نمود و سالانه 29.5 میلیون یورو خواهد پرداخت و این فرایند تا ماه جولای سال 2049 ادامه خواهد داشت.

هیئت رئیسه باشگاه رئال مادرید روز آدینه هفته گذشته طرح های مربوط به تغییر مدل استادیوم سانتیاگو برنابئو را به تصویب رساند که این پروژه حداقل سه سال و نیم به طول خواهد انجامید. هزینه های خالص مربوط به اجرای این پروژه 575 میلیون یورو می گردد اما با احتساب سود 2.5 درصدی که طی 30 سال به این رقم تعلق می گیرد، پرداختی نهایی باشگاه رئال مادرید به 796.5 میلیون یورو افزایش پیدا می نماید.

مؤسسات Key Capital Partners، جی پی مورگان، بانک آمه ریکا مریل لینچ، بانک سانتاندر، سوسیته خنراله و کایسکا بانک شرکای تجاری رئال مادرید در اجرا پروژه نوسازی استادیوم سانتیاگو برنابئو هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 1409

به "هزینه نجومی بازسازی استادیوم سانتیاگوبرنابئو روی دست باشگاه رئال مادرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه نجومی بازسازی استادیوم سانتیاگوبرنابئو روی دست باشگاه رئال مادرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید