راهنمای سفر به میلان ایتالیا؛ پایگاهی برای تاجران ثروتمند (تور ایتالیا)

به گزارش مجله بابلسر، میلان به عنوان یکی از مرکز های مد که در عین حال بعضی از عالی ترین آثار معماری و هنری را نیز برای عرضه به بازدیدکنندگان در بر دارد، برای دهه های متوالی یکی از بهترین مقاصد گردشگری محسوب می شد. میلان مرکز اصلی مد کشور بوده و مشهورترین شرکت های مد دنیا در آن واقع شده اند. میلان دومین شهر پرجمعیت ایتالیا و مرکز ناحیه لومباردی در شمال این کشور بشمار می رود. با ما در راهنمای سفر به میلان ایتالیا همراه باشید تا شما را با تعدادی از دیدنی های معروف میلان آشنا کنیم.

راهنمای سفر به میلان ایتالیا؛ پایگاهی برای تاجران ثروتمند (تور ایتالیا)

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

تاریخچه و اطلاعات کلی

میلان از حدود سال 400 پیش از میلاد مسیح و قبل از فتح شدن به وسیله رومی ها، مورد سکونت سلتیک ها قرار داشت. رومی ها تعداد بسیار زیادی قلعه و مکانهای نظامی رومی را در میلان ساختند. این شهر بخشی از پادشاهی های مختلف بوده که بعدها به کشور بزرگ ایتالیا تبدیل شدند. میلان به عنوان مرکز منطقه خوش آینده لمباردی Lombardy همواره یک نقش استراتژیک سیاسی و مالی برای کل ایتالیا داشته است. این شهر بعلاوه برای قرنها یک پایگاه برای تاجران ثروتمند شمال ایتالیا محسوب می شد و صنعت مد در آن در طول قرن بیستم میلادی به پیشرفت قابل ملاحظه ای دست یافت. براساس راهنمای سفر به میلان ایتالیا باید بدانید که امروزه این شهر قدرت مالی ایتالیا بشمار می آید.

برترین محله های میلان

براساس راهنمای سفر به میلان ایتالیا برای اقامت سه محله را می توانیم به شما توصیه کنیم: راحت ترین و در دسترس ترین نقطه شهر برای اقامت مسلما مرکز شهر و اطراف کلیسای جامع میلان است. با اقامت در این منطقه به تمامی جاذبه های گردشگری میلان نزدیک هستید، اما هزینه اقامتتان سر به فلک بر می دارد. محله دیگری که به مرکز شهر و نقاط اصلی آن به خوبی متصل است، منطقه اطراف ایستگاه قطار مرکزی یا همان میلانو سنترال Milano Centrale هست. در نهایت، منطقه دوست داشتنی کانال ناویگلیو Naviglio گزینه فوق العاده دیگری برای اقامت بحساب می آید، بخصوص برای گردشگرانی که می خواهند به وقت گذرانی در شب بپردازند.

دیدنی های شهر

کلیسای جامع میلان

دومو Duomo یکی از مشهورترین کلیساهای جامع در دنیا بشمار می رود و یکی از نقاط مهم شهر است که می بایست حتما از آن بازدید کنید. سکوی مشاهده این مورد از دیدنی های معروف میلان که در بالاترین نقطه آن واقع شده است، چشم اندازهای فوق العاده ای از شهر را به بازدیدنمایندگان عرضه می نماید.

گالری ویتوریو امانوئل دوم Galleria Vittorio Emanuele II

گالری ویتوریو امانوئل دوم Galleria Vittorio Emanuele II که بعضی از مشهورترین فروشگاه های طراح لباس شهر میلان را در بر گرفته، به احتمال زیاد زیباترین گالری در دنیا است. به غیر از مد، تاثیرگذارترین بخش های گالری ویتوریو امانوئل دوم Galleria Vittorio Emanuele II معماری نمای خارجی، معماری فضای داخلی و موزاییک کاری کفش هستند.

قصر سفورزا Castello Sforzesco

قصر سفورزا Castello Sforzesco که دقیقا در مرکز شهر میلان واقع شده است، یک قلعه قرن پانزدهمی است که در مناسبت های مختلف طی قرنهای گذشته بازسازی و نوسازی شد. این مورد از مشهورترین جاذبه های گردشگری میلان در حال حاضر با قلعه های زیبا و پارک سرسبزش به شکوه و جلال گذشته خود بازگشته است.

تیاترو آلا اسکالا Teatro alla Scala

تیاترو آلا اسکالا Teatro alla Scala یکی از مشهورترین خانه های اپرا در دنیا و یک نمونه خیره نماینده از معماری ساده و مجذوب نماینده نئوکلاسیک است. فضای بسیار مجلل داخلی این بنا و شوهای مشهور و فوق العاده ای که در آن به اجرا در می آیند، می بایست حتما جزیی از بازدیدهای فرهنگی شما از دیدنی های معروف میلان باشند.

مراکز خرید مشهور میلان

خرید کردن معمولا فعالیتی نیست که بتوانید در کتاب های راهنمای شهری اطلاعاتی را در خصوص آن کسب کنید، اما از طرفی هم به هیچ وجه نمی توانید بدون خرید و پوشیدن چند لباس طراحی شده از مارکهای مشهور، میلان را ترک کنید. بنابراین، توصیه می کنیم برای پیدا کردن فروشگاه های تمامی طراح های مشهور به خیابان کورسو ونزیا Corso Venezia بروید و اگر می خواهید لباسهای طراحی شده مارکهای مشهور را خریداری کنید، به خیابان کورسو بوینس آیرس Corso Buenos Aires سر بزنید.

موزه پیناسوتسا دی بررا Pinacoteca di Brera

این مورد از مشهورترین جاذبه های گردشگری میلان یکی از قدیمی ترین موزه های هنری در دنیا است که در قصر پالاتزو دی بررا Palazzo di Brera واقع شده است و جایگاه بعضی از عالی ترین آثار هنری هست.

شام آخر Last Supper اثر لئوناردو داوینچی Leonardo Da Vinci

نقاشی شام آخر Last Supper اثر لئوناردو داوینچی Leonardo Da Vinci اصلا احتیاج به معرفی ندارد. این تابلو بدون شک یکی از شناخته شده ترین تابلوهای نقاشی دنیا بشمار می رود که به وسیله یکی از مشهورترین نقاشان تاریخ خلق شد. برای بازدید از این تابلوی نقاشی بی نظیر می توانید به سالن ناهار خوری دیر سانتا ماریا دلا گراتزیه Santa Maria della Grazie مراجعه کنید. شام آخر Last Supper یک تابلوی نقاشی منحصر بفرد و با اهمیت بسیار زیاد تاریخی بوده و هرگز نباید در سفر به میلان بازدید از آن را از دست بدهید.

موزه نووسنتو Museo del Novecento

اگر از هنر تاریخی و باستانی خسته شده اید، بهتر است به بازدید از هنر مدرن تر در موزه نووسنتو Museo del Novecento بروید. این مورد از معروف ترین جاذبه های دیدنی میلان یک مکان ایده آل برای تماشای بعضی از آثار هنر معاصر میلان مربوط به قرن بیستم است و آثار ماتیس Matisse، مودیگیلیانی Modigliani و بسیاری از سایر نقاشان مشهور قرن گذشته را به نمایش می گذارد.

ورزشگاه سن سیرو San Siro Stadium

اگر هوادار فوتبال هستید، بازدید از ورزشگاه سن سیرو San Siro Stadium که ورزشگاه 80 هزار نفری شهر میلان است، می بایست در لیست برنامه های سفرتان قرار گیرد. میلان دارای دو تیم فوتبال پیروز است؛ آث میلان و اینتر میلان که هر دوی آنها در ورزشگاه مشهور سن سیرو San Siro Stadium مسابقات خود را برگزار می نمایند. این مورد از دیدنی های معروف میلان و موزه اش در هر زمانی قابل بازدید هستند و تنها کافیست برای دریافت بلیط بازدید به گیت شماره هشت مراجعه کنید.

برترین نقاط برای صرف غذا و نوشیدنی

یکی از رستوران های فوق العاده میلان، رستوران اسپازیو گالورا بوده که در سال 2015 به دست سرآشپز ایتالیایی هلندی مشهور به نام یوجینیو بوئر Eugenio Boer افتتاح شد و با منوی متنوع خود مردم محلی و گردشگران را جذب می نماید. سرآشپز کنونی این رستوران، ماتئو توررتا Matteo Torretta بوده که یک سرآشپز ایتالیایی مشهور است. خیابان سولفرینو Solferino خیابان پر رستوران شهر میلان در منطقه بررا Brera بوده و در این منطقه رستورانهای کوچکتر موجود هستند. یکی از این رستوران ها، درای Dry بوده که کمی عجیب به نظر می رسد، زیرا پیتزاهای خود را خارج از جعبه سرو می نماید. رستوران نرینو دییسی تراتوریا Nerino Dieci Trattoria یک رستوران محلی فوق العاده با دکوراسیون بسیار زیبای ایتالیایی بوده که غذاهای معروف میلان را با مواد اولیه باکیفیت عرضه می نماید.

جشن و پایکوبی در میلان

یکی از جالب ترین محله ها برای جشن و پایکوبی شبانه در میلان، محله ناویگلیو Naviglio است. براساس راهنمای سفر به میلان ایتالیا باید بدانید که کلوب ناتینگهام فارست Nottingham Forest نیز یکی از کلوبهای سبک بریتانیایی بوده که کمی دورتر از مرکز شهر میلان واقع شده است.

در ادامه بخوانیدجاذبه های گردشگری میلان ایتالیا | آنچه در سفر به میلان باید دیدمنبع: همگردی
انتشار: 9 بهمن 1401 بروزرسانی: 9 بهمن 1401 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 2020

به "راهنمای سفر به میلان ایتالیا؛ پایگاهی برای تاجران ثروتمند (تور ایتالیا)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای سفر به میلان ایتالیا؛ پایگاهی برای تاجران ثروتمند (تور ایتالیا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید