مقاله: قرص هیوتکس (Hyotex) چیست؟

به گزارش مجله بابلسر، میزان دقیق مصرف این دارو حتما باید توسط پزشک متخصص مشخص شود. مقدار مصرف معمول آن در بزرگسالان برای درمان ناراحتی های روده ای و ادراری، 10 تا 20 میلی گرم و سه تا 4 بار در روز است.

مقاله: قرص هیوتکس (Hyotex) چیست؟

قرص هیوتکس (Hyotex) برای درمان مسائل شکم و روده مورد استفاده قرار می گیرد. این دارو به طور خاص برای تسکین درد های شکمی و درد روده، سندروم روده تحریک پذیر، درمانی برای اسهال و دردهای ناشی از انقباض عضلات صاف مانند کولیک کلیوی مورد استفاده قرار می گیرد. درواقع داروی هیوتکس انقباض و گرفتگی های عضلات جداره روده را برطرف می نماید و مستقیما روی دستگاه گوارش تاثیر می گذارد.

قرص هیوتکس که با نام تجاری هیوسین هم شناخته می شود از داروهایی است که به درمان مسائل شکم و روده یاری می نماید. این دارو هم همانند بسیاری از داروها عوارض خاص خود را دارد که در صورت مصرف صحیح و تحت نظارت پزشک می توان عوارض آن را به حداقل رساند. در ادامه با این دارو بیشتر آشنا می شویم.

توجه: اگر به هرنوع بیماری به خصوص مانند بیماری های کلیوی و کبدی، قلبی و عروقی، گوارشی، گلوکوم، پرکاری تیروئید، مسائل دفع ادرار، تب و خشکی دهان، بزرگی پروستات و بیماری های روده و یا انسداد روده دچار هستید قبل از مصرف این قرص پزشک خود را در جریان قرار دهید.

منبع مقاله: قرص هیوتکس (Hyotex) چیست؟

انتشار: 6 آبان 1400 بروزرسانی: 6 آبان 1400 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 1662

به "مقاله: قرص هیوتکس (Hyotex) چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: قرص هیوتکس (Hyotex) چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید