شناسایی 94 هزار مودی مالیاتی تازه در آذربایجان شرقی

به گزارش مجله بابلسر، مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان شرقی از شناسایی 94 هزار مودی مالیاتی نو در استان اطلاع داد.

شناسایی 94 هزار مودی مالیاتی تازه در آذربایجان شرقی

آقای اورج زاده در نشست با مدیران واحد های تولیدی در اتاق بازرگانی تبریز به راه اندازی کامل سامانه مودیان مالیاتی طی چند ماه آینده به منظور تحقق موضوع هوشمندسازی مالیاتی تاکید نمود و گفت: به خاطر عدم وارد شدن فشار مالیاتی بر روی مؤدیان، اقدام به تشکیل کارگروه فرار مالیاتی شده است که در این مدت نزدیک به 94 هزار مودی برای اولین بار به عنوان مودی مالیاتی شناخته شدند.

آقای اورج زاده با اشاره به دغدغه واحد های تولیدی در موضوع تراکنش های بانکی اظهار کرد: البته این موضوع نباید به دغدغه ای برای این واحد ها تبدیل گردد چرا که این تراکنش ها اگر در دفاتر قید گردد سازمان امور مالیاتی حق دخالت و مطالبه مالیات را نخواهد داشت.

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان شرقی در مورد بعضی مسائل واحد های تولیدی در زمینه مالیات بر ارزش افزوده گفت: موضوع استرداد مالیات بر ارزش افزوده را پیگیر خواهیم بود تا واحد ها در این خصوص مسئله ای نداشته باشند.

آقای اورج زاده با اشاره ای به موضوع معافیت های مالیاتی شهرک آخولا نیز گفت: ابهاماتی در مورد شهرک یا ناحیه بودن آخولا وجود دارد و، چون معافیت مربوط به ناحیه و شهرک های صنعتی فرق دارد باید در ابتدا شاهد حل این ابهام باشیم.

خبرنگاران آذربایجان شرقی تبریز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 آبان 1401 بروزرسانی: 1 آبان 1401 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 1975

به "شناسایی 94 هزار مودی مالیاتی تازه در آذربایجان شرقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناسایی 94 هزار مودی مالیاتی تازه در آذربایجان شرقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید