پیشنهاد وسوسه انگیز یک تیم پولدار صنعتی به کریم باقری، رقم قرارداد؛ 4 برابر پرسپولیس!

به گزارش مجله بابلسر، شاید برای بعضی ها با خواندن صحبت های کریم باقری این سئوال پیش بیاید که آیا او پیشنهادی هم برای سرمربیگری داشته و رد نموده است؟

پیشنهاد وسوسه انگیز یک تیم پولدار صنعتی به کریم باقری، رقم قرارداد؛ 4 برابر پرسپولیس!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، کریم باقری در تازه ترین مصاحبه خودش گفته: من دنبال سرمربیگری نیستم و به این قضیه فکر نمی کنم. سرمربیگری کار سختی است و وقتی یک نفر می پذیرد که چنین پُستی را قبول کند باید از هر لحاظ آمادگی اش را داشته باشد. باشگاه و دوستان هم لطف دارند که می گویند کنار تیم باشم و همواره هم کوشش می کنم تا وظایف خودم را انجام دهم. من در این سال ها با مربیان مختلفی کار کردم و سعی کردم وظایفم را انجام دهم. مربیگری با بازیگری فرق دارد، وقتی نام من یاری مربی است این برایم عار نیست که فلان کار را انجام دهم چون یاری به سرمربی و یاری به تیمم یک موضوع مهم است و باید میزان خودم کاری کنم که کار سرمربی هم راحت باشد. اگر فردا به من بگویند از پرسپولیس برو ناراحت نمی شوم و به اسم یک طرفدار تیم را تشویق می کنم، هیچ وقت هم دنبال پُست و مقام نبودم.

شاید برای بعضی ها با خواندن صحبت های کریم باقری این سئوال پیش بیاید که آیا او پیشنهادی هم برای سرمربیگری داشته و رد نموده است؟

جواب مثبت است. قبل از آغاز فصل جاری یک تیم پولدار صنعتی پیشنهاد وسوسه انگیزی به کریم باقری ارائه داد. این پیشنهاد از لحاظ اقتصادی حداقل 4 برابر قرارداد با پرسپولیس بود اما آقا کریم با صراحت آن را رد کرد.

پیش از آن تراکتور تبریز تیم زادگاه باقری هم پیشنهادی به وسیله دوستان مشترک به این اسطوره فوتبال ایران داده بود که باز مربی پرسپولیس نپذیرفته بود اما شاید مهم ترین پیشنهادی که کریم باقری تا به امروز رد نموده باشد جانشینی برانکو ایوانکوویچ پس از جدایی این مربی پیروز کروات بود. باقری در آن مقطع مصاحبه و تأکید کرد صلاحیت سرمربیگری پرسپولیس را ندارد!

صحبتی که واکنش محمد مایلی کهن را این چنین در پی داشت: این عظیمی کریم باقری را نشان می دهد وگرنه چه کسی عظیم تر از او. او مدرک مربیگری A آسیا را گرفته و 5 سالی است که در پرسپولیس مربیگری می نماید. او کاپیتان تیم ملی و یکی از برترین بازیکنان تاریخ فوتبال ما بوده. همواره هم کمترین حاشیه را داشته. کریم در عین رفاقت با بچه ها، صلابت لازم را هم دارد. یعنی هم بچه ها دوستش دارند و هم به نوعی از او حساب می برند و لازمه یک مربی عظیم همین چیزهاست. کریم مثل کف دستش پرسپولیس را می شناسد.

نکته: به هر حال کریم باقری به رغم تمام شایستگی ها فعلا علاقه ای به سرمربیگری ندارد...

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 تیر 1400 بروزرسانی: 29 تیر 1400 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 1537

به "پیشنهاد وسوسه انگیز یک تیم پولدار صنعتی به کریم باقری، رقم قرارداد؛ 4 برابر پرسپولیس!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد وسوسه انگیز یک تیم پولدار صنعتی به کریم باقری، رقم قرارداد؛ 4 برابر پرسپولیس!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید