تردد مسافر و کالا با کشور هندوستان تا اطلاع ثانوی ممنوع است

به گزارش مجله بابلسر، فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا در نامه ای به وزیر راه و شهرسازی با اشاره به درخواست ظهر امروز وزارت بهداشت در مورد ویروس کرونای جهش یافته هندی، هرگونه تردد مستقیم یا غیر مستقیم مسافر و کالا با این کشور را تا اطلاع ثانوی ممنوع خاطرنشان کرد.

تردد مسافر و کالا با کشور هندوستان تا اطلاع ثانوی ممنوع است

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا در نامه ای به وزیر راه و شهرسازی با اشاره به درخواست ظهر امروز وزارت بهداشت در مورد ویروس کرونای جهش یافته هندی، هرگونه تردد مستقیم یا غیر مستقیم مسافر و کالا با این کشور را تا اطلاع ثانوی ممنوع گفت.

در نامه دکتر رحمانی فضلی، وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا، که ساعتی قبل برای مهندس اسلامی وزیر راه و شهرسازی ارسال شد، با استناد به درخواست واصله ظهر امروز 4 اردیبهشت ماه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دستور رئیس محترم جمهور، ناظر بر خطرات ویروس کرونای جهش یافته هندی، ضمن اعلام ممنوعیت هر گونه تردد مستقیم و غیر مستقیم مسافر و کالا به وسیله مرز های زمینی، هوائی و دریایی با کشور هندوستان تا اطلاع ثانوی، تصریح شده است: لطفاً بدون فوت وقت وظرف روزجاری، با همکاری دستگاه های مسئول، تمهیدات لازم دراین خصوص معمول و نتیجه دراسرع وقت به قرارگاه اعلام گردد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا، در این نامه، با یادآوری مسئولیت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نظارت بر تحقق ممنوعیت یادشده، توضیح داد: وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی بعنوان مسئول نظارت برفرآیند اجراء، موظف است؛ متخلفین از این ابلاغیه را بلادرنگ به مراجع قضایی معرفی و نتایج امر را بصورت روزانه به قرارگاه عملیاتی اعلام نماید.

وزیر کشور در این نامه همچنین اعلام نمود: درمسیراجرای این ماموریت، تمامی وزارتخانه ها، نیرو های مسلح و دیگر نهاد های مسئول و تعیین، همچون گذشته، کمال همکاری را با وزارت راه و شهرسازی خواهند داشت.

لازم به ذکر است فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا در ابلاغیه ها و مکاتبات دیگری با استانداران استان های مرزی شرق کشور و همچنین ستاد کل نیرو های مسلح، دیگر تدابیر و اقدامات لازم برای تحقق ممنوعیت مسافر از مبدأ اولیه یا ثانویه کشور هندوستان را خواهان شد.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، همچنین عصر امروز، کمیته امنیتی انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا در جلسه فوق العاده خود، فرایند اجرای ابعاد مختلف دستور فرمانده قرارگاه را با حضور دستگاه های ذیربط، تمهید می نماید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 1400

به "تردد مسافر و کالا با کشور هندوستان تا اطلاع ثانوی ممنوع است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تردد مسافر و کالا با کشور هندوستان تا اطلاع ثانوی ممنوع است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید