تحصیل دندانپزشکی در روسیه 2020 (صفر تا صد تحصیل دندانپزشکی در روسیه 2020)

به گزارش مجله بابلسر، روسیه کشوری فرهیخته است که بیش از نیمی از شهروندان آن دارای مدرک دانشگاهی هستند. روس­ها پیشینه آموزشی غنی دارند و دانشگاه های آنها شرایط تحصیلی و اقامتی راحتی برای دانشجویان فراهم می نمایند و به دانشجویان در سازگاری با کشور روسیه یاری می نمایند. دانشگاه های روسیه به آموزش انواع مختلفی از تخصص ها، در پزشکی،دندانپزشکی، مهندسی و علوم انسانی می پردازند و اغلب در صندلی دانشگاه های برتر قرار دارند.

تحصیل دندانپزشکی در روسیه 2020 (صفر تا صد تحصیل دندانپزشکی در روسیه 2020)

امروزه تحصیل در روسیه در رشته دندانپزشکی بسیار مورد استقبال دانشجویان بین المللی قرار گرفته است و هر ساله تعداد زیادی دانشجوی خارجی را جذب می نماید. روسیه یکی از مقرون به صرفه ترین و محبوب ترین کشورها برای تحصیل دندانپزشکی تبدیل شده است و دوره های متنوع و فرصت های خوبی برای گذراندن دوره کارآموزی در بیمارستان ها و کلینیک های پیشرفته وجود دارد. دندانپزشکی در روسیه نیز 5 سال به طول می انجامد و پس از اتمام دوره های درسی در دانشگاه دانشجو باید باید دوره های کارآموزی را نیز طی کند.

تحصیل دندانپزشکی در روسیه به دو زبان انگلیسی و روسی امکانپذیر است و انتخاب زبان برای تحصیل به اختیار خود دانشجویان است و همچنین برای اقدام به تحصیل در رشته دندان پزشکی روسیه هیچ گونه محدودیت سنی وجود ندارد.

برای دانشجویان خارجی که قصد تحصیل دندانپزشکی به زبان روسی را دارند نیز در تمامی دانشگاه های عظیم دوره های مقدماتی زبان روسی وجود دارد. این دوره ها 1 ساله هستند و شامل موارد زیر هستند:

  • دوره فشرده زبان روسی با مطالعه عمیق زبان تخصصی
  • معرفی سیستم تحصیلی روسیه و آزمون های انتخابی
  • دوره مواد آزمون ورودی (شیمی و زیست شناسی)
  • کلاس های شغلی
  • معرفی سبک زندگی سنتی و فرهنگ روسیه

دانشگاه های دندانپزشکی روسیه

برخی از دانشگاه های روسیه که دوره های تخصصی و عالی را ارائه می دهند عبارتند از:

  • دانشگاه فدرال کازان که دوره تخصصی استوماتولوژی را به زبانهای روسی و انگلیسی ارائه می دهد و مدت زمان تحصیل نیز 5 سال است.
  • دانشگاه سچینوا اولین دانشگاه پزشکی و ملی روسیه است که دوره تخصصی بهداشت دهان را همراه با دوره های عملی (داخل دانشگاه) در حین تحصیل ارائه می دهد. فارغ التحصیلان مهارت های تشخیص، درمان، توانبخشی و روش های مدیریتی مراقبت دهان و دندان را کسب می نمایند. این دوره شامل نکات مدیریتی در زمینه بیمه پزشکی و معالجه رایگان، کار با تجهیزات استوماتولوژی و تحقیق درباره مواد استوماتولوژی می گردد. این دوره نیز 5 سال به طول می انجامد. این دانشگاه همچنین دندانپزشکی بچه ها برای افرادی که دارای درجه تحصیلی عالی باشند نیز ارائه می دهد.
  • دانشگاه دوستی ملل روسیه یا دانشگاه رودن نیز رزیدنسی پزشکی در سطح دندانپزشکی بچه ها و دوره های دندانپزشکی برای دانشجویان خارجی ارائه می دهد.
منبع: سفیرساعی
انتشار: 9 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 617

به "تحصیل دندانپزشکی در روسیه 2020 (صفر تا صد تحصیل دندانپزشکی در روسیه 2020)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحصیل دندانپزشکی در روسیه 2020 (صفر تا صد تحصیل دندانپزشکی در روسیه 2020)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید