افتتاح دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان بوشهر

به گزارش مجله بابلسر، دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان بوشهر با حضور معاون هماهنگی امور مالی استانداری ، سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رئیس جهاد دانشگاهی در محل جهاد دانشگاهی استان بوشهر افتتاح شد.

افتتاح دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان بوشهر

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر ؛ مصدق کشاورزی در آیین افتتاحیه گفت : این طرح در قالب تفاهم نامه ای بین معاونت اشتغال وزارت تعاون، جهاد دانشگاهی کشور و صندوق کارآفرینی امید اجرایی می گردد.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر با اشاره به این که مشاغل خانگی با توجه به شرایط کنونی جامعه عامل یاری به معیشت مردم ، بیان نمود: طرح در شرایطی اجرا می گردد که بسیار کاربردی است چرا که در موقعیت و شرایط کرونا و پساکرونا ناچار هستیم به سمت مشاغل خانگی پیش برویم.

مصدق کشاورزی توضیح داد : با همت جهاد دانشگاهی مشکل اتصال به بازار و ایجاد درآمد پایدار را تا حدود زیادی حل شده است و آموزش ها و ایجاد اشتغال بازار محور بوده و به دنبال ایجاد بازار پایدار هستیم.

وی ادامه داد: این طرح در 31 استان اجرا شده است که 54 هزار و 300 نفر را در امسال پوشش خواهد داد و سهمیه استان بوشهر نیز 1500 نفر است که تا کنون بیش از ظرفیت اقدام به نام نویسی شده است و ما فراتر از عدد و ظرفیت کار را دنبال می کنیم ضمن اینکه در ادامه کار و توانمند سازی متقاضیان این طرح رها نخواهد شد.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر اعلام کرد: به دلیل اهمیت ایجاد شغل و توانمندسازی در وزارتخانه اعتبارات لازم دیده شده است که در قالب طرح مشاغل خانگی پرداخت می گردد.

کشاورزی بیان نمود : در امسال 68 میلیارد ریال اعتبارات مشاغل خانگی پرداخت شده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 24 بهمن 1399 بروزرسانی: 24 بهمن 1399 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 1251

به "افتتاح دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان بوشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان بوشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید