آشنایی با 10 مانیتور برتر که در بلک فرایدی 1402 می توانید خریداری کنید

به گزارش مجله بابلسر، طی چند سال گذشته، بسیاری از کاربران ایرانی با تخفیف های بلک فرایدی آشنایی پیدا نموده اند. سال جاری هم خبرنگاران میخواهد از 1 تا 7 آذر، تخفیف های متنوعی را در کمپین بلک فرایدی ارائه کند و در این مطلب قصد داریم به 10 مانیتور باکیفیت و مجذوب کننده بپردازیم که در این مدت می توانید آن ها را از خبرنگاران بخرید.

آشنایی با 10 مانیتور برتر که در بلک فرایدی 1402 می توانید خریداری کنید

مانیتور جی پلاس مدل GDM-245LN سایز 24 اینچ

شرکت جی پلاس مانیتورهای متنوعی را راهی بازار نموده که به لطف قیمت مناسب و کیفیت خوب، اکثرا هواداران زیادی دارند. یکی از این مانیتورها، مدل 24 اینچی GDM-245LN است که 86 درصد از خریداران این محصول در خبرنگاران ، خرید آن را به دیگر کاربران توصیه نموده اند. این مانیتور به پنل IPS مجهز شده است که شفافیت تصویر بالایی را به نمایش می گذارد. حداکثر روشنایی آن 250 نیت است که برای محیط های داخلی، عدد استانداردی محسوب می گردد.

در پنل پشتی این مانیتور شاهد قرارگیری پورت HDMI، VGA و البته جک هدفون هستیم. طبیعتا یک مانیتور مالی قرار نیست رفرش ریت بالایی ارائه کند و رفرش ریت این مدل به 60 هرتز می رسد. زاویه دید این مدل، 178 درجه است و ضمناً باید به امکان چرخش 5 تا 15 درجه هم اشاره کنیم. در کل برای کاربری های اداری و عمومی، چنین مانیتوری می تواند گزینه بسیار خوبی باشد و به همین دلیل در بازار ایران مورد توجه گسترده ای قرار گرفته است.

مانیتور هوآوی مدل AD80 Display 23.8 سایز 23.8 اینچ

شرکت هوآوی نیازی به معرفی ندارد و مانند شیائومی، انواع و اقسام محصولات را در بازارهای مختلف به فروش می رساند. اگر در بلک فرایدی سال جاری می خواهید به سراغ یک مانیتور باکیفیت بروید، می توانید این مدل هوآوی را هم در نظر بگیرید. این مانیتور 23.8 اینچی از پنل IPS استفاده می نماید که این یعنی دقت رنگی خوبی دارد. بعلاوه باید به رزولوشن 1920 در 1080 هم اشاره کنیم که یک رزولوشن استاندارد بین مانیتورها به شمار میرود. رفرش ریت این مانیتور 60 هرتز است که به عنوان یک مانیتور اداری، یک نقطه ضعف برای آن به حساب نمی آید.

در سه جهت پنل، با حاشیه های بسیار باریکی روبرو هستیم و فقط در بخش پایینی، حاشیه نمایشگر ضخامت قابل توجهی دارد. از نظر پورت ها هم مطابق معمول مانیتورهای این چنینی، با پورت HDMI و VGA روبرو هستیم. به طور کلی این مانیتور می تواند به برترین شکل، نیازهای بخش بزرگی از کاربران را رفع کند و خرید آن را توصیه می کنیم.

مانیتور جی پلاس مدل GDM-226LN سایز 22 اینچ

بعضی از مانیتورهای جی پلاس فقط از نظر مقدار با یک دیگر تفاوت دارند و این مدل هم یکی از همین موارد محسوب می گردد. به طور معین اگر در پی خرید مقرون به صرفه ترین مانیتور جی پلاس در خبرنگاران هستید، پس باید این مدل 22 اینچی را در نظر بگیرید. برای بسیاری از کاربران، مقدار 22 اینچی پنل مانیتور کاملا کافی است و این مدل می تواند گزینه بسیار خوبی برای آن ها باشد.

از بین ویژگی ها هم می توانیم به بهره گیری از پنل IPS، رزولوشن 1920 در 1080 و رفرش ریت 60 هرتز اشاره کنیم. حداکثر روشنایی به 250 نیت می رسد و با توجه به مالی بودن این مدل، طبیعتا خبری از اسپیکر داخلی نیست.

مانیتور هوآوی مدل MateView SE Standard Edition سایز 23.8 اینچ

این مانیتور با وجود اینکه با قیمت مشابه مدل های قبلی به فروش می رسد، ولی در برابر آن ها مزایایی هم دارد. به عنوان مثال یکی از این مزایا، پوشش 90 درصدی فضای رنگی P3 Gmaut است. بعلاوه باید به رفرش ریت 75 هرتز اشاره کنیم که اگرچه در نگاه اول تفاوت خاصی با رفرش ریت 60 هرتز ندارد، اما می تواند تجربه بهتری ارائه کند. در پنل پشتی این مانیتور هوآوی در کنار پورت HDMI، شاهد قرارگیری پورت DisplayPort هم هستیم که این پورت برای بعضی کاربران اهمیت بسیار زیادی دارد.

با توجه به اینکه 94 درصد از خریداران این مانیتور در خبرنگاران خرید آن را به دیگر کاربران توصیه نموده اند، پس نتیجه می گیریم با یک مانیتور فوق العاده و به شدت محبوب سروکار داریم که در بلک فرایدی می تواند یک گزینه عالی برای خرید باشد.

مانیتور جی پلاس مدل GDM-275LN سایز 27 اینچ

با وجود اینکه مانیتورهای با مقدار حدودا 24 اینچی هواداران زیادی دارند، اما بدون شک بعضی کاربران دوست دارند از مانیتورهای بزرگ تری استفاده نمایند. برای این دسته از افراد، مانیتورهای 27 اینچی می توانند گزینه بسیار مناسبی باشند زیرا نه چندان غول پیکر و نه چندان کوچک هستند. این مانیتور 27 اینچی جی پلاس از پنل IPS بهره می برد و رزولوشن 1920 در 1080 را در اختیار شما قرار می دهد. به لطف بهره گیری از پنل IPS، خیال شما از دقت رنگی تا حد زیادی راحت می گردد.

در پنل پشتی این مانیتور مانند بسیاری از مانیتورهای جی پلاس، با پورت HDMI، VGA و البته جک هدفون روبرو هستیم. حداکثر روشنایی نمایشگر به 250 نیت می رسد که برای محیط های داخلی عدد استانداردی محسوب می گردد. به طور کلی با یک مانیتور استاندارد سروکار داریم که 27 اینچ فضا را در اختیار شما قرار می دهد و با قیمت مناسبی در بازار ایران به فروش می رسد.

مانیتور ام اس آی مدل MD241P سایز 23.8 اینچ

بعد از معرفی چند مدل از مانیتورهای هوآوی و جی پلاس، حالا باید به سراغ یکی دیگر از برندهای مشهور یعنی MSI برویم. یکی از مهم ترین ویژگی های این مانیتور که آن را به گزینه های مجذوب کننده برای خرید در بلک فرایدی تبدیل نموده، پایه آن است که به شما اجازه می دهد ارتفاع و زاویه مانیتور را به راحتی تغییر دهید. این یعنی می توانید به راحتی به عنوان مانیتور عمودی هم از آن استفاده کنید.

پنل IPS استفاده شده بیش از 100 درصد فضای رنگی SRGB را در اختیار شما قرار می دهد. در این میان باید به رفرش ریت 75 هرتز و زاویه دید 178 درجه هم اشاره کنیم. پورت HDMI و پورت USB-C (به عنوان جایگزین DisplayPort) در این مانیتور دیده می گردد و وجود دو اسپیکر 1 واتی را نباید از قلم بیندازیم که اگرچه کیفیت خیلی خوبی ندارند، اما کار راه انداز هستند. بنابراین اگر در کل دنبال یک مانیتور باکیفیت هستید که امکان تنظیم ارتفاع و چرخش هم داشته باشد، این مانیتور MSI یک گزینه عالی برای خرید محسوب می گردد.

مانیتور خمیده مخصوص بازی جی پلاس مدل GGM-L328QN سایز 32 اینچ

زمانی که صحبت از مانیتورهای گیمینگ خمیده با رفرش ریت و رزولوشن بالا می آید، احتمالا فکر می کنید که مدل موردنظر قیمت بسیار بالایی دارد. اما این مدل با وجود تمام این مزایا، قیمت بسیار مناسبی دارد. این مانیتور از پنل VA استفاده می نماید که اگرچه کیفیت پایین تری نسبت به پنل IPS دارد، اما همین تصمیم منجر به کاهش قیمت محصول شده است. در بدنه آن یک پورت USB، یک جک هدفون، دو پورت DisplayPort و یک پورت HDMI تعبیه شده است.

از مهم ترین ویژگی های این مانیتور به غیر از خمیدگی و مقدار 32 اینچی، می توانیم به رزولوشن 2560 در 1440 و رفرش ریت 165 هرتز اشاره کنیم. حداکثر روشنایی این مانیتور به 300 نیت می رسد و زاویه دید 178 درجه ای را در اختیار شما قرار می دهد. پایه ای که همراه با مانیتور ارائه می گردد، حرکت مانیتور به سمت راست و چپ را امکان پذیر نمی نماید ولی می توانید آن را به جهت بالا و پایین حرکت دهید. در کل این مانیتور با این قیمت و امکاناتی که ارائه می دهد، بدون شک ارزش خرید بالایی دارد و خرید آن را به خصوص برای گیمرها توصیه می کنیم.

مانیتور ال جی مدل 24MK600M سایز 23.8 اینچ

اگر به محصولات ال جی علاقه دارید، برای خرید مانیتور در بلک فرایدی سال جاری می توانید سراغ این مدل بروید. مانیتور ال جی مدل 24MK600M سایز 23.8 اینچ یکی از مانیتورهایی است که بیشتر برای کارهای روزمره ساخته شده است. البته با این مانیتور می توان به گیمینگ، طراحی و حتی ادیت عکس نیز پرداخت. پنل 24 اینچی این مانیتور از فناوری IPS بهره می برد و بنابراین لازم نیست نگرانی خاصی بابت دقت رنگ داشته باشید. رزولوشن این مانیتور به 1920 در 1080 می رسد و ضمناً نباید رفرش ریت 75 هرتز را از قلم بیندازیم.

بهره گیری از دو پورت HDMI و یک پورت VGA از دیگر مزایای آن به شمار میرود و البته در این میان خبری از اسپیکر داخلی نیست. به طور کلی برای کاربرانی که می خواهند از مانیتور برای کارهای معمولی استفاده نمایند، این مانیتور گزینه خوبی است و ضمناً به لطف پنل IPS، برای کارهایی مانند ادیت عکس ها هم می توانید روی کیفیت بالای آن حساب کنید.

مانیتور مخصوص بازی سامسونگ مدل LS22A330NH-M سایز 22 اینچ

در چنین فهرستی طبیعتا باید یکی از مانیتورهای سامسونگ هم قرار بگیرد. در بین مانیتورهای سامسونگ، این مدل به شدت مورد توجه کاربران خبرنگاران قرار گرفته و 93 درصد از خریداران، خرید آن را به دیگر کاربران توصیه نموده اند. سامسونگ برای این مانیتور از پنل VA استفاده نموده که اگرچه کیفیت پایین تری نسبت به پنل IPS دارد، اما برای بسیاری از کاربران این تفاوت کیفیت-به خصوص از نظر دقت رنگی-چندان مهم نیست. البته همین استفاده از پنل VA، منجر به کاهش قیمت نهایی شده است. از دیگر ویژگی های این مانیتور سامسونگ، باید به رزولوشن 1920 در 1080 و رفرش ریت 60 هرتز شاره کنیم.

در پنل پشتی با یک پورت HDMI و یک پورت VGA روبرو هستیم که وجود این دو پورت در بین مانیتورهای مالی به یک نوع استاندارد تبدیل شده است. وزن مانیتور 2.5 کیلوگرم است و بنابراین وزن خیلی بالایی ندارد و از سوی دیگر نباید زمان پاسخگویی 6 میلی ثانیه ای را از قلم بیندازیم. در بلک فرایدی سال جاری اگر می خواهید یک مانیتور مالی ساخت سامسونگ خریداری کنید، این مدل می تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد.

مانیتور هوآوی مدل MateView GT سایز 34 اینچ به همراه ساندبار

در نهایت باید به سراغ بزرگ ترین و گران ترین مانیتور در این فهرست برویم. مانیتورهای خمیده برای گیمرها اهمیت زیادی دارند زیرا خیلی خوب می توانند گیمر موردنظر را در دنیای بازی غرق نمایند. با وجود اینکه این مانیتور دارای پنل VA است، اما از نظر دقت رنگی حرف زیادی برای گفتن دارد. رفرش ریت 165 هرتزی، به این معناست که در صورت بهره گیری از کارت گرافیک مناسب، می توانید بازی ها را با فریم ریت فوق العاده ای اجرا کنید. بعلاوه زمان پاسخگویی 4 ثانیه ای هم یکی دیگر از ویژگی های مهم این مانیتور برای گیمرها به شمار میرود.

پایه ارائه شده برای این مانیتور کیفیت بسیار بالایی دارد و در کنار امکان تنظیم ارتفاع، می توانیم به بالا و پایین کردن زاویه مانیتور هم اشاره کنیم. هوآوی MateView GT به درگاه پرکاربرد USB-C مجهز شده است و می تواند برای انتقال سریع داده ها، پخش ویدیوی 8K، و شارژ PD به کار برود. این دستگاه هم چنین از دو پورت HDMI، یک عدد Displayport و یک درگاه 3.5 میلی متری هم بهره می برد. در این میان رزولوشن 3440 در 1440 هم از دیگر مزایای آن به شمار میرود.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 آبان 1402 بروزرسانی: 20 آبان 1402 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 2118

به "آشنایی با 10 مانیتور برتر که در بلک فرایدی 1402 می توانید خریداری کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با 10 مانیتور برتر که در بلک فرایدی 1402 می توانید خریداری کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید