ویزای کانادا: 84،000 شغل نو به بازار کار کانادا اضافه شد

به گزارش مجله بابلسر، کانادا در ماه اکتبر 84،000 شغل دیگر به بازار کار افزود، که این سرعت رشد اشتغال در مقایسه با ماه قبل به طور قابل توجهی کندتر بوده است. بین ماه های آگوست و سپتامبر، 378،200 شغل در بازار کار کانادا ایجاد شده است.

ویزای کانادا: 84،000 شغل نو به بازار کار کانادا اضافه شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

در طول ماه اکتبر، محدودیت هایی که دوباره در سراسر کانادا برای مقابله با افزایش موارد ابتلا به کووید-19 اعمال شد، منجر به کندتر شدن رشد اشتغال گشت.

ضمناً بر طبق آخرین نظرسنجی نیروی کار کانادا، در مقایسه با ماه سپتامبر، نرخ بیکاری تغییرات بسیار کمی داشته است. در ماه اکتبر، نرخ بیکاری در کانادا 8.9% در مقایسه با 9.0% درصد ماه قبل بوده است.

این آنالیز بعلاوه بیان می نماید که برای اولین بار از زمان آغاز همه گیری کووید-19، تعداد نیروهای کار خوداشتغال 33،000 نفر افزایش یافته است. در میان کسانی که حداقل نیمی از ساعات معمول خود را کار می نمایند، تعداد کار در خانه هم 150،000 نفر افزایش یافته است.

گروه های جمعیتی که از افزایش اشتغال بیشترین سود را بردند، زنان گروه سنی 25 تا 54 سال بودند، در حالیکه اشتغال جوانان در مقایسه با سایر گروه های سنی عمده بسیار پایین تر از سطح قبل از همه گیری بود.

تفاوت زیاد شرایط بازار کار در استان های مختلف

استان های کانادا که شاهد افزایش اشتغال در ماه اکتبر بودند عبارتند از انتاریو، بریتیش کلمبیا، آلبرتا، نیوفاندلند و لابرادور و جزیره پرنس ادوارد. نرخ اشتغال در سایر استان های کانادا تغییرات کمی داشت. بریتیش کلمبیا با ایجاد 34،000 شغل در ماه اکتبر، که بیشتر آن ها هم تمام وقت هستند، پیشگام بود.

انتاریو هم با 31،000 شغل جدیدی که در ماه اکتبر ایجاد کرد، در رتبه دوم جای گرفت. این مشاغل عمدتاً در حوزه های عمده فروشی، خرده فروشی و فراوری بودند.

آلبرتا هم در ماه اکتبر 23،000 شغل ایجاد کرد و نرخ اشتغال خود را برای پنجمین ماه متوالی پس از از دست دادن مشاغل عظیم، افزایش داد. بیشتر این مشاغل هم در شهر کلگری ایجاد شدند. در نیوفاندلند و لابرادور در ماه اکتبر 5،900 شغل و در جزیره پرنس ادوارد هم 900 شغل ایجاد شد.

آمارهای کانادا حاکی از آن است در حالیکه نرخ اشتغال در چندین صنعت افزایش یافت، اما تا حدی با از دست رفتن 48،000 شغل در حوزه خدمات اقامتی و غذایی، عمدتاً در کبک، جبران شد.

اشتغال در صنایع اطلاعات، فرهنگ و تفریح هم در استان های کبک، آلبرتا و ساسکاچوان با کاهش های عمده ای همراه بوده است. اشتغال در حوزه حمل و نقل، انبارداری و ساخت و ساز هم در ماه اکتبر بدون تغییر باقی ماند.

با این وجود، اشتغال در تجارت عمده فروشی، خدمات تخصصی، علمی و فنی و بعلاوه خدمات آموزشی افزایش یافت و حتی از سطح پیش از همه گیری هم فراتر رفت. داده های حاصل از ارزیابی نیروی کار کانادا، بینش مهمی را در خصوص تأثیرات کووید-19 بر اشتغال و بهبودی ارائه می دهد. از نرخ بیکاری، روندهای صنایع، تغییرات منطقه ای و جمعیتی و گرایش های ملی که در این گزارش ارائه شده است، می توان برای تصمیم گیری های سیاسی استفاده کرد، مانند اینکه چه قسمتی از هزینه ها باید معطوف به تحصیل و آموزش گردد.

سازمان مهاجرتی و تحصیلی خبرنگاران در ونکوور کانادا تا کنون راهگشای ورود هزاران مهاجر و دانشجو خارجی به کانادا بوده است. شما هم اگر قصد مهاجرت و یا تحصیل در کانادا را دارید همیشه باتجربه ترین و بهترین ها را انتخاب کنید.

  • ارزیابی رایگان برای مهاجرت به کانادا
  • ارزیابی رایگان برای تحصیل در کانادا
  • رزرو وقت مشاوره رایگان با کانادا
  • تماس با ما
منبع: موسسه کانادایی جی اس آی
انتشار: 10 مرداد 1400 بروزرسانی: 10 مرداد 1400 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 1561

به "ویزای کانادا: 84،000 شغل نو به بازار کار کانادا اضافه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویزای کانادا: 84،000 شغل نو به بازار کار کانادا اضافه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید