گوگل استریت ویو به روزرسانی شد

به گزارش مجله بابلسر، گوگل استریت ویو یا نمای خیابان گوگل به روزرسانی شد. جدیدترین مورد اضافه شده به سرویس نمای خیابان گوگل این امکان را برای شما فراهم می نماید تا پانوراما های کامل 360 درجه ای را در نقشه گوگل ارائه دهید.

گوگل استریت ویو به روزرسانی شد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، سرویس جدید موسوم به عکس های متصل به ARCore Google متکی هستند تا عکس های ایجاد شده توسط کاربر را که به وسیله برنامه Street View Android گرفته شده اند بهم پیوند دهند و سپس توسط گوگل به طور اتوماتیک تراز می شوند و در برگه Street View در گوگل مپس منتشر می شوند.

این ویژگی که هنوز در نسخه آزمایشی است به گوگل یاری می نماید گزینه های نمای خیابان را به مکان های جدید اضافه کند و همچنین ویژگی های بصری به روزتری از مکان های نمای خیابان فعلی را حفظ می نماید. می توانید از تلفن خود برای دریافت محتوا هنگام پیاده روی، دوچرخه سواری یا در حال حرکت در ماشین خود بهره ببرید.

گوگل اطمینان می دهد که با تصاویر بر اساس قوانین کنترل حریم خصوصی همانند محتوای ثبت شده نمای خیابان شامل تار نبودن چهره و پلاک خودرو، برخورد خواهد نمود. محتوای گرفته شده با حالت جدید قبلاً در کشور هایی مانند برزیل، ژاپن و نیجریه پیاده سازی شده است و به زودی وارد دیگر کشور ها می گردد.

منبع: انتخاب
انتشار: 18 دی 1399 بروزرسانی: 18 دی 1399 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 1009

به "گوگل استریت ویو به روزرسانی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل استریت ویو به روزرسانی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید