گردشگری وحشت در ایران، از دره اجنه تا قبرستان طلسم شده

به گزارش مجله بابلسر، یکی از موارد مجذوب کننده و جالب در گردشگری، ژانر وحشت است که همیشه جزو تجربه های هیجان انگیز به شمار می آید. این نوع از سفر را تجربه کنید و از آن لذت ببرید.

گردشگری وحشت در ایران، از دره اجنه تا قبرستان طلسم شده

اگر شب ها خواب پریشان می بینید، همین الان صفحه را ببندید و این مطلب را مطالعه نکنید. اگر هم که اهل هیجان هستید و خواندن مطالب اسرارآمیز و ترسناک برای شما جالب است، همراه ما شوید. امروز در این مقاله جاذبه های ترسناک ایران را آنالیز می کنیم. با ما در خبرنگاران همراه باشید تا کمی ترس را کنار هم تجربه کنیم.

قبرستان سفیدچاه، جایی که مردگان نمی پوسند

هیج کجای دنیا به مقدار قبرستان های عجیب و غریب، خوفناک نیستند. به قبرستان سفیدچاه که بروید، بعضی از سنگ قبرها به حالت ایستاده ساخته شده اند و بعضی مثل قبرهای امروزی هستند. نکته جالب درباره این قبرستان این است که مرده ها در اینجا نمی پوسند! مردم محلی معتقدند که خاک اینجا روی مرده اثر نمی گذارد و بدنش تا سالیان سال دست نخورده باقی می ماند. البته قسمت وحشتناک داستان، جعبه ای طلسم شده است که مردم معتقدند کسی نمی تواند قفل آن را باز کند و هر کس هم کوشش نموده، زندگی اش تا ابد شوم به جای مانده است.

قنات قصبه گناباد، ساخته دست اجنه

قنات قصبه گناباد داستان های مرموز و عجیبی دارد که بسیار ترسناک است. این قنات آن قدر گود است که حتی اگر بخواهیم هم نمی توانیم باور کنیم آدمیزاد بدون یاری فرازمینی ها توانسته باشد چنین سازه ای را 2500 سال پیش ابداع کند. نکته جالب تر اینکه این اولین قنات دنیا است. باید باور کنیم که موجودات فرازمینی روزگاری اینجا کار نموده اند و یادگار آن ها قنات قصبه شده است.

دره اجنه مشهد، هزارتوی از ما بهتران

این دره بسیار زیبا در راستا چناران به مشهد واقع شده است و سال هاست داستان های مختلفی را به گوش همه رسانده است. دیوارهای دره بسیار باریک، کم عرض و گاه تاریک و مخوف هستند. اینجا حتی صدای نفس شما هم توی راهروها می پیچد و تصور می کنید یک جن دارد با احتیاط شما را تعقیب می نماید!

جنگل جیغ طرقبه، زنی که هنوز در آتش می سوزد

می گویند سال ها پیش اینجا زنی خودسوزی نموده و هر شب صدای جیغ های این زن، گوش مسافران را کر می نماید. تراژدی وحشتناکی است که باعث شده این جنگل زیبا و انبوه به یکی از جاذبه های ترسناک ایران تبدیل گردد. یادتان باشد، چه جیغ زن باشد و چه صدای نعره درندگان باز هم نباید شب را در آنجا بمانید. اگر به جاذبه های گردشگری علاقه دارید عمارت دیدنی وزیر جنگ در دل منیریه تهران را بخوانید.

کوه پدری، جاذبه ای مافوق تصور

اینجا بی شک ترسناک نیست اما یکی از مرموزترین جاهای دیدنی ایران است. بعضی از وجود موجودات ماورایی در اینجا حرف می زنند. بعضی می گویند اینجا مغناطیس عجیبی دارد که هر چیزی را به سمت خود می کشد. بعضی هم برای آزمودن ماجرا، ماشین خود را در جاده منتهی به کوه پارک نموده اند و به چشم دیده اند که ماشین به سمت کوه عقب عقب می رود! بعضی دیگر هم از خواص ضدسرطانی و درمانگر ایدز در این منطقه می گویند.

پیشنهاد مطالعه: برای خواندن مطالب بیشتر از گردشگری در این روستا میان ابرها قدم بردارید را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 14 شهریور 1401 بروزرسانی: 14 شهریور 1401 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 1950

به "گردشگری وحشت در ایران، از دره اجنه تا قبرستان طلسم شده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردشگری وحشت در ایران، از دره اجنه تا قبرستان طلسم شده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید