کرونا زنگ خطر آموزش را به صدا آورد، دولت باید زیر ساخت های آموزش مجازی را فراهم کند

به گزارش مجله بابلسر، عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: دولت باید تدبیر اساسی در زمینه ساختار و زیر ساخت اینترنتی که نیازمند آموزش مجازی است را داشته باشد و مجلس و کمیسیون آموزش هم از نظر فراوری محتوا به روز، بر فعالیت های آموزش و پرورش نظارت کند.

کرونا زنگ خطر آموزش را به صدا آورد، دولت باید زیر ساخت های آموزش مجازی را فراهم کند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

مهدی اسماعیلی عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با خبرنگار اجتماعی خبرنگاران، در مورد استفاده دانش آموزان از شبکه شاد گفت: بیماری کرونا یک بیماری فراگیر و خطرناک است که واقعا قشر وسیعی از جوامع جهان را درگیر خودش کرد، با توجه به اینکه حفظ سلامت دانش آموزان و دانشجویان برای ما مهمترین مساله است به ناچار رو به تعطیلی مدارس و دانشگاه ها آوردیم.

وی ادامه داد:، اما آسیب دیگری که در این زمان ممکن است دچار شویم تعطیلی مراکز علمی است که با دوام نیست و باید به نحوی این مساله کنار کنترل بیماری مدیریت گردد، یکی از مسائلی که در این میان پیش آمد عدم آمادگی زیرساخت های لازم برای آموزش در فضای مجازی بود که اکنون نیز هنوز مشکل پاربرجاست و در بسیاری از مناطق روستایی که تحت پوشش اینترنت نیستند عده کثیری از دانش آموزان متاسفانه نتوانستند به نحو احسن به تحصیل خودشان بپردازند.

اسماعیلی بیان کرد: پیش بینی ما این است که اگر این بیماری ادامه پیدا کند در ماه های بعدی هم نیز ممکن است فعالیت های آموزشی دوباره محدود گردد و ضروری است دولت باید تدبیر اساسی در زمینه ساختار و زیر ساخت اینترنتی که نیازمند آموزش مجازی است را داشته باشد و مجلس و کمیسیون آموزش هم از نظر فراوری محتوا به روز، بر فعالیت های آموزش و پرورش نظارت کند تا بتوانیم مقوله آموزش را به نحو موثر پیش ببریم.

عضو کمیسیون مجلس شورای اسلامی افزود: آموزشی که عنوان شد در مورد دانشگاه ها نیز صدق می نماید و باید بگوییم ما در زیر ساخت های آموزشی 2 حوزه مسائل متعدد داریم، شیوع کرونا یک زنگ خطری بریا ماست، چون ممکن است در آینده با آسیب ها و خطرات طبیعی جدیدتری روبه رو شویم و مجبور به تعطیلی کلاس فیزیکی باشیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 719

به "کرونا زنگ خطر آموزش را به صدا آورد، دولت باید زیر ساخت های آموزش مجازی را فراهم کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا زنگ خطر آموزش را به صدا آورد، دولت باید زیر ساخت های آموزش مجازی را فراهم کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید