کارگروه پیگیری مطالبات پرستاران در مجلس تشکیل می گردد

به گزارش مجله بابلسر، خبرنگاران/البرز نماینده کرج، فردیس و اشتهارد با حضور در مجتمع آموزشی درمانی امام علی (ع) کرج از بخش کرونایی بازدید و نحوه خدمت رسانی به این بیماران را آنالیز کرد.

کارگروه پیگیری مطالبات پرستاران در مجلس تشکیل می گردد

مهدی عسگری در بازدید از مجتمع آموزشی درمانی امام علی (ع) به اسم مرکز ویژه درمان کرونا در کرج گفت: جامعه پزشکی و کادر درمان جزو افرادی هستند که از ابتدای شیوع بیماری کرونا در خط مقدم؛ مدافع سلامت مردم بودند.

به گزارش خبرنگاران، عسگری با اشاره به اینکه در مدت زمان شیوع بیماری کرونا بسیاری از مشاغل شیفت بندی شده اند و بعضی به صورت دورکاری فعالیت می کردند، گفت: کادر درمان از معدود مشاغلی است که در زمان پیک بیماری و ایامی که به بسیاری از افراد ماندن در خانه توصیه می شد، در محل کار خود حاضر و با نیرو و توان بیشتری به بیماران کرونایی خدمت رسانی کردند که این حضور جهادی شایسته تقدیر فراوان است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه مجلس در کوشش است اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری را اجرایی کند، گفت: در نشست اخیر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس بر ضرورت تبدیل شرایط نیروهای شرکتی و طرحی و بعلاوه پرداخت فوق العاده ویژه به گروه پرستاری تاکید و مقرر شده است کارگروهی برای پیگیری مطالبات و مسائل پرستاران تشکیل گردد.

نماینده مردم شریف کرج، فردیس و اشتهارد پس از عیادت از بیماران کرونایی و بازدید از بخش های ویژه و اورژانس این مجتمع گفت: برای تمامی بیماران بالاخص بیماران کرونایی آرزوی شفای عاجل دارم و امیدوارم به لطف الهی و کوشش پزشکان و کادر درمان فرایند نزولی این بیماری را در البرز و کشور ببینیم.

عسگری در این بازدید و در تبادل نظر با کادر درمان و پرستاران ضمن قدردانی از زحمات آن ها پای درددل و بیان مسائل موجود و شرایط فعالیت شان نشست.

شایان ذکر است این مرکز هم اکنون با 554 تخت مصوب و 475 تخت فعال آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 1627

به "کارگروه پیگیری مطالبات پرستاران در مجلس تشکیل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگروه پیگیری مطالبات پرستاران در مجلس تشکیل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید