نصب تابلو های جامع گردشگری در محور های مواصلاتی آذربایجان شرقی

به گزارش مجله بابلسر، مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از معرفی 40 جاذبه تاریخی و گردشگری با نصب تابلو های جامع گردشگری در محور های مواصلاتی استان در فاز نخست اطلاع داد.

نصب تابلو های جامع گردشگری در محور های مواصلاتی آذربایجان شرقی

بهترین تجربه سفر را با bestcanadatours.com تجربه کنید و با مجری مستقیم بهترین برنامه سفر را برای خود انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار از ، حمزه زاده مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از معرفی 40 جاذبه تاریخی و گردشگری با نصب تابلو های جامع گردشگری در محور های مواصلاتی استان در فاز نخست اطلاع داد.

حمزه زاده گفت: با توجه به تعدد آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری استان، در راستای ساماندهی و معرفی جامع راستا های گردشگری با همکاری اداره راهداری آذربایجان شرقی، تعداد هفت تابلو در مبادی ورودی استان و شهر تبریز نصب شد.

او در ادامه با اشاره به این که از مجموع هفت تابلو، سه تابلو در مبادی ورودی استان و چهار تابلو در خروجی شهر تبریز نصب شده است، گفت: سه تابلو مذکور در راستا های ورودی اردبیل-سراب، میاندوآب-ملکان و ورودی شهرستان مرند نصب شده و بر اساس قدمت تاریخی ابنیه، راستا های دسترسی آن ها به صورت دو زبانه معرفی شده است.

او اضافه نمود: در تابلو های راهنمای گردشگری نصب شده، پنج الی شش اثر تاریخی واقع شده در راستا های گردشگری معرفی شده اند و در این راستا مجموعاً 40 اثر شناسایی شده که در مرحله اول براساس اولویت در جاده های اصلی نصب و در مرحله دوم با توجه به تامین اعتبار باقی آثار در جاده های پیرامونی و فرعی نصب خواهد شد.

حمزه زاده گفت: این مرحله از نصب تابلو های راهنمای گردشگری با سرمایه گذاری بالغ بر 270 میلیون تومان اجرایی شد و در صورت تامین اعتبار لازم 12 تابلو راهنمای گردشگری دیگر در محور های مواصلاتی استان نصب خواهد شد.

ک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 تیر 1399 بروزرسانی: 28 دی 1400 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 641

به "نصب تابلو های جامع گردشگری در محور های مواصلاتی آذربایجان شرقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نصب تابلو های جامع گردشگری در محور های مواصلاتی آذربایجان شرقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید