مهاجرت به هلند ، آنالیز روش های مهاجرت به یکی از بهترین کشورهای اروپایی

به گزارش مجله بابلسر، هلند، کشوری در شمال اروپا

هلند کشوری کوچک در شمال غربی اروپا است که از شرق با آلمان، از جنوب با بلژیک و از غرب نیز به وسیله دریا با انگلستان همسایه است. آمستردام پایتخت هلند و به عنوان یکی از زیبا ترین شهر های جهان است و همچنین شهر روتردام نیز به دلیل داشتن اسکله های بسیار زیاد به عنوان عظیم تر بندر در اروپا شناخته می گردد.

مهاجرت به هلند ، آنالیز روش های مهاجرت به یکی از بهترین کشورهای اروپایی

با تور ارزان هلند از کشور آسیاب های بادی دیدن کنید و در شهر زیبای آمستردام گشت و گذار کنید.

هلند به عنوان سرزمین گل های لاله، کشور آسیاب بادی و خیلی نام ها دیگر معروف است. زبان رسمی این کشور هلندی و واحد پولی آن ها نیز مانند سایر کشورهای اروپایی دیگر یورو می باشد. اقتصادی قوی و دانشگاه هایی با سطح علمی بالا، باعث شده تا سالانه افراد زیادی این کشور را به عنوان مقصد مهاجرتی خود انتخاب نمایند. در ادامه بهترین روش های مهاجرت به هلند را آنالیز می کنیم.

با استفاده از چه روش هایی می توان به هلند مهاجرت کرد؟

زندگی در هلند در سطح بین المللی واقع شده است و به عنوان پلی در مورد ورود به اتحادیه اروپا است. شرایط کاری مساعد، اقتصاد قوی و پایدار، تحصیل در موسسه هایی با بهترین کیفیت آموزش و خیلی موارد دیگر، باعث شده تا سالانه افراد زیادی تصمیم به مهاجرت به هلند بگیرند.

مهاجرت به هلند به وسیله ویزای کاری

نرخ بیکاری زیر 4 درصد، باعث شده تا مهاجرت کاری به هلند، به عنوان یکی از بهترین روش ها برای اخذ اقامت این کشور شناخته گردد. کار کردن در هلند می تواند منجر به اخذ اقامت دائم و در نهایت تابعیت گردد. البته باید دقت داشته باشید که متقاضیان در صورتی می توانند اقامت هلند را اخذ نمایند که یک کارفرما در این کشور داشته باشند و با دعوت نامه وی، درخواست ویزای کار دهند.

در فرایند مهاجرت به هلند، متقاضیان پس از آغاز کار در هلند می توانند درخواست اقامت دائم دهند و پس از 5 سال کار کردن در این کشور و پرداخت اقتصادیات، می توانند اجازه اقامت دائم را دریافت نمایند. سپس بعد از گذشت یک الی دو سال از زمان اقامت دائم، می توانند درخواست پاسپورت بدهند.

تحصیل در هلند و اخذ اقامت این کشور

یکی دیگر از روش هایی که می توان با استفاده از آن به راحتی به هلند مهاجرت کرد و اقامت این کشور را به دست آورد، تحصیل در هلند است. البته باید توجه داشته باشید که تحصیل در این کشور به تنهایی منجر به اقامت شخص نمی گردد و پس از آن، متقاضیان باید درخواست یک کار متناسب با تحصیلات خود پیدا نمایند و درخواست ویزای کاری دهند.

هزینه های پایین تحصیل و زندگی از جمله مهم ترین دلایلی است که نظر بیشتر مهاجران را به هلند جلب نموده و سالانه متقاضیان بسیار زیادی از سراسر جهان درخواست مهاجرت به هلند با استفاده از این روش را می دهند. در واقع تحصیل ارزان ترین راه برای مهاجرت به هلند است و متقاضیان پس از اتمام تحصیل خود، می توانند کار خود را تضمین شده بدانند.

سیستم آموزشی هلند به صورت مشترک با انگلستان است و به همین دلیل، موسسه های آموزشی این کشور از سطح علمی بسیار بالایی برخوردار هستند. تحصیل در هلند از مقطع دبیرستان تا دکترا امکان پذیر است. مدارکی که برای مهاجرت تحصیلی احتیاج دارید، به دو دسته مدارکی که باید به سفارتخانه تحویل بدهید و مدارکی که برای اخذ پذیرش دانشگاه احتیاج دارید، تقسیم بندی می گردد. از جمله مهم ترین مدارکی که برای اخذ پذیرش تحصیلی احتیاج دارید، می توان به موارد زیر اشاره نمود.

· رزومه یا CV

· ترجمه رسمی مدارک تحصیلی

· ترجمه رسمی ریز نمرات قبلی

· توصیه نامه استاد

· انگیزه نامه

· مدرک زبان

مدارکی که باید به سفارتخانه تحویل دهید نیز شامل موارد زیر است

· نامه پذیرش دانشگاه

· گواهی تمکن اقتصادی

· گواهی عدم سو پیشینه کیفری به همراه ترجمه رسمی آن

· گواهی تهیه خوابگاه یا یک منزل در هلند

· کپی و اصل پاسپورت

سرمایه گذاری و اخذ اقامت هلند

مسئولان هلند، برنامه های متنوعی را برای سرمایه گذاران خارجی در نظر گرفته اند که هر کدام نیز شرایط خاص خود را دارند. برای سرمایه گذاری در هلند، متقاضی باید سرمایه مورد احتیاج برای هر یک از پلن های سرمایه گذاری را داشته باشد.

یکی از اصلی ترین پلن های مهاجرت به هلند به وسیله سرمایه گذاری، کارآفرینی است. در این روش، متقاضی باید بیزنس پلنی متناسب با احتیاجهای بازار کار هلند تهیه کند و در صورت تایید از طرف ارگان های مربوطه، اجازه اقامت این افراد در هلند داده می گردد. در واقع، در این روش سرمایه گذار باید یک ایده نو داشته باشد که بتواند به اقتصاد هلند یاری کند. در این روش، با توجه به بیزنس پلنی که ارائه می کنید، باید حدود 50 هزار یورو و یا بیشتر سرمایه داشته باشید تا بتوانید اقامت هلند را دریافت کنید.

مهاجرت به هلند به وسیله ازدواج با یک شهروند هلندی

یکی از آسان ترین روش ها برای مهاجرت به هلند، ازدواج با یک شهروند هلندی، مطابق با قوانین موجود در این کشور است. افرادی که قصد دارند با استفاده از این روش به هلند مهاجرت نمایند، ابتدا باید با یک فرد تبعه این کشور ازدواج نمایند تا بتوانند از این طریق، درخواست اقامت خود را مطرح نمایند.

البته دقت داشته باشید که در این روش باید ثابت کنید که ازدواج شما صوری نیست و قصد زندگی مشترک با یکدیگر را دارید. اگر بتوانید اثبات کنید که 5 سال زندگی مشترک داشته اید، می توانید درخواست اقامت دائم و سپس تابعیت خود را در هلند مطرح کنید.

مهاجرت به هلند به وسیله تولد

هلند از جمله کشورهایی است که از سیستم خون تابعیت می نماید. به عبارتی دیگر، در صورتی که یک شخص در هلند به جهان بیاید و والدین وی، تابعیت هلند را نداشته باشند، نمی تواند تابعیت این کشور را اخذ کند. اما در صورتی که حتی یکی از والدین تبعه هلند باشد، به آن کودک تابعیت بی قید و شرط هلند داده می گردد.

مهاجرت به هلند، با استفاده از خدمات مجموعه صباپلن

هلند یکی از مهاجرپذیرترین کشورهای اروپا است و سالانه افراد زیادی این کشور را به عنوان مقصد مهاجرتی خود انتخاب می نمایند. فرایند مهاجرت به این کشور، خیلی ساده نیست و گاهی اوقات بسیار زمان بر است. به همین دلیل، برای این که در راستا مهاجرت به هلند، به مسئله ای برنخورید، بهتر است از خدمات یک مرکز مهاجرتی معتبر مثل صباپلن بهره ببرید. مجموعه ما بستری را برای متقاضیان مهاجرت، فراهم نموده تا به راحتی بتوانید به بهترین وکلای مهاجرتی دسترسی داشته باشید و با یاری ما، فرایند اخذ ویزای هر کشوری که بخواهید را طی کنید.

منبع: همگردی
انتشار: 27 فروردین 1400 بروزرسانی: 27 فروردین 1400 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 1382

به "مهاجرت به هلند ، آنالیز روش های مهاجرت به یکی از بهترین کشورهای اروپایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجرت به هلند ، آنالیز روش های مهاجرت به یکی از بهترین کشورهای اروپایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید