منصوری در شورای اداری شهرستان طبس: سند توسعه ای شهرستان طبس باید ارتقا یابد

به گزارش مجله بابلسر، معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: شهرستان طبس یکی از مهمترین شهرستان های خراسان جنوبی در حوزه گردشگری و ترانزیتی است.

منصوری در شورای اداری شهرستان طبس: سند توسعه ای شهرستان طبس باید ارتقا یابد

به گزارش روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی ، عیسی منصوری در شورای اداری شهرستان طبس گفت: از سه سند توسعه ای در بخش های مختلف شهرستان طبس به صورت ویژه حمایت خواهد شد.

وی با اشاره به این که شرایط طبس باید رو به ارتقاء باشد، توضیح داد: طی سندی، باید اولویت بندی ها با موضوع حمایت از بخش خصوصی در حوزه روستایی و شهری تدوین گردد.

منصوری با اشاره به بخش کشاورزی این شهرستان یادآورشد: اولویت کشور حفظ اشتغال موجود و فرآوری محصولات خام است که ما هم بر همین مبنا تسهیلاتی اختصاص خواهیم داد.

معاون اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر این که مشاغل توسعه ای برای ما اولویت دارد، گفت: برای همه ظرفیت های طبس اعم از فرهنگی، گردشگری، کویر باید سرمایه گذاری کرد تا مسئله به درستی حل گردد.

وی با بیان اینکه باید شب ماندنی های مسافران را در این شهرستان افزایش داد ، بیان نمود: کلیه موارد مطرح شده در این جلسه را فردا در جلسه جمع بندی مصوب خواهیم کرد.

منصوری بیان نمود: همه حوزه های فرهنگی، ورزشی، صنعتی و گردشگری طبس قابل ارتقاء اما نیازمند ایده و طرح است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 4 اسفند 1399 بروزرسانی: 4 اسفند 1399 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 1273

به "منصوری در شورای اداری شهرستان طبس: سند توسعه ای شهرستان طبس باید ارتقا یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منصوری در شورای اداری شهرستان طبس: سند توسعه ای شهرستان طبس باید ارتقا یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید