مقاله: انوشیروان نوریان: مربی خوب هم بیاید، زیرآبش را می زنند

به گزارش مجله بابلسر، بوکسورهای ایران اصلا سبک خاصی ندارند که بخواهند تغییر بدهند. هر مشتزنی در ایران به یک شکل مبارزه می نماید. یا باید همانند قبل از انقلاب مثل گلادیاتورها مبارزه می کردند و یا باید سبک جدیدی پیاده می شد. سی سال از کار کردن بوکس ایران گذشت و هرگز این اتفاق ها رخ نداد. هر کسی به روش خودش مبارزه می نماید و این یک اتفاق عجیب است. این ربطی به حضور در لیگ نیمه حرفه ای ندارد.

مقاله: انوشیروان نوریان: مربی خوب هم بیاید، زیرآبش را می زنند

ین توقع وجود داشت که با آمدن حسین ثوری به عنوان رییس فدراسیون بوکس اندکی تغییرات در این رشته رخ بدهد؟

مربی خوب در ایران کم نداریم اما متاسفانه بوکس همواره درگیر باندبازی بوده و به همین دلیل نتوانسته کار خود را پیش ببرد. اگر این باند بازی ها نبود حتما می شد مربیان بزرگی را در اختیار داشت.

وقتی سرمربی یک فرد بزرگ و دارای شخصیت ویژه باشد می تواند تیم را در بدترین شکل ممکن هم به سمت موفقیت راهنمایی کند. شما دیدید کشتی چه کار کرد؟ درست است کشتی در آسیا همواره حرف اول را می زند اما در این چند ماه اخیر به لحاظ مدیریتی ثبات نداشته و مسائل زیادی برای این تیم رقم خورده است اما مربی بزرگی مثل محمد بنا و یا غلامرضا محمدی توانستند تیم خود را از این حواشی دور نگه دارند. به همین دلیل اعتقاد دارم وقتی یک تیم مربی بزرگی را در اختیار داشته باشد؛ حتی اگر پول نداشته باشد و یا امکانات مناسبی نداشته باشد، باز هم می تواند نتایج خوبی کسب کند. مربی بزرگ می تواند تیم را متحول کند اما اکبر احدی توان انجام این کارها را نداشته و ندارد.

منبع مقاله: انوشیروان نوریان: مربی خوب هم بیاید، زیرآبش را می زنند

انتشار: 23 مهر 1400 بروزرسانی: 23 مهر 1400 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 1647

به "مقاله: انوشیروان نوریان: مربی خوب هم بیاید، زیرآبش را می زنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: انوشیروان نوریان: مربی خوب هم بیاید، زیرآبش را می زنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید