نگاهی به کلکسیون ماشین زلاتان ابراهیموویچ

به گزارش مجله بابلسر، زلاتان ابراهیموویچ، فوتبالیست سوئدی باشگاه آ ث میلان و تیم ملی سوئد، یکی از بزرگترین و مشهورترین فوتبالیست های دنیاست. اما در این مطلب ما قرار نیست در خصوص مهارت زلاتان در مستطیل سبز صحبت کنیم. دنیای بزرگان فوتبال، چند سالی است که با اخباری از کلکسیون های مختلف این افراد، رنگ گرفته است. احتمالاً در خصوص کلکسیون مجذوب کننده ماشین های کریستیانو رونالدو یا لیونل مسی، زیاد شنیده اید.

نگاهی به کلکسیون ماشین زلاتان ابراهیموویچ

در کنار این بزرگان، فوتبافهرست های دیگری هم با خودروهای خاص خود خبر ساز شده اند. البته بسیاری از این خودروها به وسیله کمپانی های بزرگ به این افراد هدیه می گردد و در واقع، تبلیغی برای خودروی آن هاست. اما برخی از خودروهای لوکس، که تنها چند نمونه از آن ها فراوری می گردد، به وسیله این افراد خریداری شده و در کلکسیونشان قرار داده می گردد.

در این مطلب نگاهی به کلکسیون ماشین زلاتان ابراهیموویچ می اندازیم و تعدادی از خودروهای کلکسیون او را آنالیز می کنیم.

1 - فراری انزو (Ferrari Enzo)

اولین و گرانترین خودروی فهرست کلکسیون ماشین زلاتان ابراهیموویچ در این مطلب، این مدل فراری محصول سال 2011 است. فراری خودروساز مطرح ایتالیایی است که به ساخت خودروهای سوپر اسپرت معروفیت دارد. بدنه آیرودینامیک فراری انزو از فیبر کربن ساخته شده و اساسا برای مسابقات اتومبیلرانی طراحی و ساخته شده است. طراحی خاص این خودرو شباهت زیادی به موشک دارد.

زلاتان ابراهیموویچ در کنار فراری انزوی خودش

پیشرانه این خودرو 12 سیلندر و با حجم 6 لیتر در نظر گرفته شده است. این پیشرانه قدرتی برابر با 660 اسب بخار دارد. شتاب 3.6 ثانیه ای فراری انزو، این خودرو را به حداکثر سرعت 355 کیلومتر بر ساعت خواهد رساند. فراری انزو میانگین مصرف سوخت 23 لیتر در هر 100 کیلومتر را دارد که عددی عجیب و قابل تامل است.

هزینه بالای نگهداری این خودرو و قیمت بسیار بالای آن، امکان خرید این خودرو را فقط در اختیار عده کمی از افراد در دنیا قرار داده است. اما سواری با فراری انزو با وجود شتاب عالی، طراحی زیبا، سرعت باورنکردنی و امکانات بسیار خوب، قطعا تجربه ای خاص و منحصر به فرد خواهد بود. بی خود نیست به این خودرو لقب شاهزاده ایتالیایی داده اند.

2 - لامبورگینی گالاردو (Lamborghini Gallardo)

دومین خودروی کلکسیون ماشین زلاتان ابراهیموویچ لامبورگینی گالاردو است. این مدل لامبورگینی فراوری سال 2014 است. طراحی خاص و متفاوت این خودرو در کنار مشخصات فنی، این مدل از لامبورگینی را تبدیل به یک خودروی متفاوت نموده است.

لامبورگینی گالاردو یک پیشرانه 5.2 لیتری 10 سیلندر دارد که قدرتی برابر با 562 اسب بخار دارد. شتاب 3.4 ثانیه ای این خودرو، لامبورگینی گالاردو را به عنوان یک خودروی تند و تیز نشان داده است.

زلاتان ابراهیموویچ پشت فرمان گالاردو

زلاتان در کنار لامبورگینی گالاردو صورتی رنگش

قبلی 1 از 2 بعدی

پیشرانه و گیربکس این خودرو هماهنگی خیلی خوبی با هم دارند، اما حساسیت بالای این دو، در صورت خرابی احتمالی، هزینه بسیار زیادی را روی دست مالک خواهد گذاشت.

کیفیت بالای ساخت این خودرو و امکانات خوب آن، لامبورگینی گالاردو را به عنوان یک خودروی خاص در کلکسیون ماشین زلاتان نشان داده است.

آگهی های خرید و فروش لامبورگینی

3 - پورشه 918 اسپایدر (Porsche 918 Spyder)

این خودرو یکی از خاص ترین مدل های پورشه است که یکی از آن ها در کلکسیون ماشین زلاتان ابراهیموویچ قرار گرفته است. این سوپر اسپرت 845 هزار دلاری، در سال 2010 در نمایشگاه خودروی ژنو معرفی گردید. خودرویی که تنها 918 عدد از آن فراوری شده است.

طراحی خاص و بی نظیر این مدل پورشه باعث شد که قهرمانان اتومبیلرانی به سمت آن جلب شوند. در بخش های مختلف بدنه مانند سقف، آینه ها و باله های عقب از فیبر کربن استفاده شده است. در نمای کلی هم یک بدنهٔ مجذوب نماینده و آیرودینامیک را می بینیم.

زلاتان در حال رانندگی با پورشه 918 اسپایدر

پیشرانه 8 سیلندر این خودرو توان فراوری قدرت 887 اسب بخار را دارد. در کنار این پیشرانه بنزینی، دو موتور برقی هم به یاری پورشه آمده اند تا قدرتی بی نظیر با مصرف سوختی مناسب را برایش فراهم نمایند. یک خودروی بی نظیر و متفاوت که شاهکار خودروسازی شرکت پورشه است.

امکانات خوب، کیفیت بالای ساخت، شتاب عالی و مصرف سوخت پایین از ویژگی های خاص این خودروی کم نظیر است.

آگهی های خرید و فروش پورشه

4 - آئودی اس 8 (Audi S8)

آئودی برندی محبوب برای افراد مشهور است. بسیاری از بزرگان ورزش مانند رولاندو، مسی و نیمار، حتماً خودرویی از این برند در کلکسیون خود دارند.

آئودی S8 یک سدان لوکس و مجذوب نماینده آلمانی است. طراحی خاص این خودرو در کنار کیفیت بالای ساخت، این خودرو را در میان گرانترین و برترین خودروهای دنیا قرار داده است. آئودی S8 در سال 2014 فراوری شد.

این خودرو یک پیشرانه 4 لیتری توربو شارژر دارد که قدرتی برابر با 513 اسب بخار را فراوری می نماید. تنها 4.2 ثانیه زمان ضروری است تا این سدان نسبتاً بزرگ از حالت سکون ابتدا به سرعت صد کیلومتر بر ساعت و سپس به حداکثر سرعت 250 کیلومتر بر ساعت برسد.

این خودرو که رقبای قدرتمندی مانند مرسدس بنز AMG S63 دارد، توانسته از نظر فنی این خودرو را پشت سر بگذارد. آئودی S8 در میان انواع حودروهای موجود در کلکسیون زلاتان ابراهیموویچ، یک سدان با کلاس و فرق دارد که فاصله زیادی با خودروهای اسپرت کلکسیون او دارد.

آگهی های خرید و فروش آئودی

5 - مازراتی گرن توریسمو (Maserati GranTurismo)

پنجمین خودروی کلکسیون ماشین زلاتان ابراهیموویچ برای ما ایرانی ها آشناست و یکی از خودروهای خاص دنیاست. طراحی منحصر به فرد و متفاوت این مدل از مازراتی، این خودرو را در زمان فراوریش در صدر خبرسازترین ها قرار داده بود.

گرن توریسمو یک پیشرانه قدرتمند دارد. پیشرانه 8 سیلندر 4.7 لیتری این خودرو، 444 اسب بخار نیرو فراوری می نماید. این خودرو در مدت زمان 4.8 ثانیه صفر تا صد کیلومتر را طی می نماید و به حداکثر سرعت 300 کیلومتر بر ساعت می رسد.

زلاتان ابراهیموویچ پشت فرمان مازراتی گرن توریسمو

مازراتی برای گرن توریسمو، امکانات رفاهی خوب و تجهیزات ایمنی بسیار مناسبی در نظر گرفته است. این خودرو که در سال 2013 فراوری شده است، به بازار ایران هم راه پیدا کرد و سرو صدای زیادی هم به همراه داشت. پیشرانه قدرتمند، کیفیت بالای ساخت و طراحی بی نظیر گرن توریسمو، این خودرو را به عنوان یک مدل خاص و متفاوت در بازار ایران عنوان کرد.

با این حال، هزینه بالای نگهداری و واردات محدود، در کنار قیمت نجومی، باعث شد که تنها چند مدل از این خودرو را در کشورمان ببینیم. شاید اگر از بسیاری از علاقمندان به اخبار بازار خودرو بپرسی که کلکسیون ماشین زلاتان ابراهیموویچ چیست؟ کمتر کسی باور کند که یکی از این خودروهای این فرد، در خیابان های کشور ما نیز جولان می دهد.

آگهی های خرید و فروش مازراتی

6 - ولوو XC90

در میان کلکسیون خودروهای زلاتان ابراهیموویچ، یک شاسی بلند خوش قیافه و با کیفیت می درخشد. ولوو XC90 یکی از برترین فراوریات این کمپانی پر آوازه است. خودرویی که با طراحی خاص و متفاوت خود، در میان شاسی بلندهای لوکس یک مدل مجذوب نماینده و خاص است.

کیفیت بالای ساخت این خودرو، در کنار ایمنی بسیار بالا و امکانات رفاهی متنوع، این مدل ولوو را در میان علاقمندان به خودروهای شاسی بلند محبوب نموده است.

زلاتان در مرنام رونمایی ولوو XC90 در سال 2015

زلاتان در مرنام رونمایی ولوو XC90 در سال 2015

قبلی 1 از 2 بعدی

پیشرانه 4 سیلندر توربوشارژ 2 لیتری این خودرو، توان فراوری قدرت 320 اسب بخار را دارد. ولوو XC90 نسبتاً سنگین وزن تنها به 6.9 ثانیه زمان احتیاج دارد تا از حالت سکون به سرعت صد کیلومتر برسد و سپس نهایت سرعت 230 کیلومتر بر ساعت را تجربه کند.

البته فراموش نکنیم که زلاتان هم اهل سوئد است و طبیعی است که از خودروهای خودروساز هموطنش خودرویی در کلکسیونش داشته باشد. زلاتان بعلاوه، در معرفی ولوو V90 هم با این کمپانی همکاری کرد.

آگهی های خرید و فروش ولوو XC90

7 - ولوو C30 T5

ولوو C30 T5 یک هاچ بک زیبا در کلکسیون ماشین زلاتان ابراهیموویچ است. این خودرو فراوری سال 2014 است. این مدل ولوو با اینکه طراحی خاص و امکانات خوبی دارد، اما در حد یک خودروی کلکسیونی نیست. به هر حال، افراد مشهور احتمالاً در مجموعه ماشین های خود، چند خودروی معمولی برای مصارف روزانه هم دارند!

ولوو C30 T5 مجهز به یک پیشرانه 5 سیلندر 2.5 لیتری است که قدرت 230 اسب بخار را فراوری می نماید. شتاب 7.1 ثانیه ای و حداکثر سرعت 235 کیلومتر بر ساعت، نشان می دهد که در کنار دیگر خودروهای کلکسیون زلاتان، این خودرو چندان چشمگیر نیست.

زلاتان ابراهیموویچ در کنار ولوو C30

زلاتان ابراهیموویچ پشت فرمان ولوو C30

قبلی 1 از 2 بعدی

طراحی خوب، امکانت رفاهی متنوع، کیفیت بالای ساخت و پیشرانه قدرتمند، از ویژگی های این خودرو است. نمونه هایی از این مول ولوو به تعداد کم وارد بازار خودروی ما هم شده است.

آگهی های خرید و فروش ولوو C30

جمع بندی؛ این بود کلکسیون ماشین زلاتان ابراهیموویچ

این خودروهایی که نام بردیم، معروفترین خودروهای کلکسیون ماشین زلاتان ابراهیموویچ تا انتها سال 2020 بوده است. احتمالا به علت همکاری این فوتبافهرست مطرح با بسیاری از برندهای دیگر، ممکن است در رسانه ها، ماشین های دیگری هم به او منتسب گردد.

با این حال، نکته جالب در خصوص خودروهای فهرست زلاتان این است که بسیاری از این خودروها در کشور ما هم عرضه شده اند. شاید این موضوع برای مالکان این خودروها مجذوب نماینده باشد.

نظر شما درباره خودروهای بالا چیست؟ نظرات و پیشنهادات خودتان را به وسیله بخش کامنت ها با ما در میان بگذارید.

منبع: دیوار
انتشار: 6 مرداد 1401 بروزرسانی: 6 مرداد 1401 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 1922

به "نگاهی به کلکسیون ماشین زلاتان ابراهیموویچ" امتیاز دهید

1 کاربر به "نگاهی به کلکسیون ماشین زلاتان ابراهیموویچ" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاهی به کلکسیون ماشین زلاتان ابراهیموویچ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید