معرفی برترین کمانداران کشور در خاتمه دیدارهای هفته سوم و چهارم

به گزارش مجله بابلسر، به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیر و کمان، هفته سوم و چهارم لیگ تیر و کمان، یادواره شهدای اقتدار و سلامت در رده مردان امروز پنجشنبه برگزار گردید.

معرفی برترین کمانداران کشور در خاتمه دیدارهای هفته سوم و چهارم

در این روز به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی، این مسابقات فقط در رده مردان برگزار گردید.

در هفته سوم و در رده ریکرو مردان، تیم دانشگاه آزاد با نتیجه 4 بر یک مقابل هیات چهارمحال بختیاری به رجحان رسید. آموزشگاه راد با همین نتیجه از سد سپاهان گذشت. نفت امیدیه با نتیجه 3 بر 2 مقابل کمانداران پایتخت به پیروزی رسید و نیروی زمینی اردبیل با نتیجه 4 بر یک مقابل مقاومت عاشورای آذربایجان شرقی به رجحان رسید.

در هفته چهارم و در ریکرو مردان، کمانداران پایتخت با نتیجه 4 بر یک مقابل هیات چهارمحال بختیاری به پیروزی رسید. نیروی زمینی اردبیل با نتیجه 5 بر صفر برابر سپاهان به پیروزی رسید. دانشگاه آزاد با همین نتیجه از سد هدف طلایی گذشت و نفت امیدیه با نتیجه 4 بر یک مقابل مقاومت عاشورای آذربایجان شرقی به رجحان رسید.

در هفته سوم و در رده کامپوند مردان، تیم فولاد آلیاژی ایران با نتیجه 5 بر صفر مقابل سپاهان به رجحان رسید. تیم کمانداران پایتخت با نتیجه 4 بر یک برابر هیات آبیک به پیروزی رسید. تیم آلفا با همین نتیجه مقابل هیات کرمانشاه به پیروزی رسید و تیم مقاومت عاشورای آذربایجان شرقی با نتیجه 3 بر 2 مقابل نفت امیدیه به رجحان رسید.

در هفته چهارم و در رده کامپوند مردان، تیم سپاهان با نتیجه 3 بر 2 مقابل مقاومت عاشورای آذربایجان شرقی به رجحان رسید. تیم آلفا و هیات کرمانشاه با نتیجه مشابه 5 بر صفر مقابل کمانداران پایتخت و نفت امیدیه به رجحان رسیدند. آموزشگاه راد با نتیجه 4 بر یک مقابل فولاد آلیاژی ایران به پیروزی رسید.

در مسابقات برگزار گردیده و در ماده ریکرو، رضا شبانی از دانشگاه آزاد با امتیاز 346، صادق کبودانی با امتیاز 330 از تیم نیروی زمینی اردبیل و صادق اشرفی با امتیاز 322 از دانشگاه آزاد بهترین امتیاز را کسب کردند.

در ماده کامپوند هم، محمدصالح پالیزبان با امتیاز 356 از آموزشگاه راد، نیما محبوبی و مجید احمدی از تیم آلفا با امتیاز 352 در رده اول تا سوم از لحاظ امتیاز قرار گرفتند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 بهمن 1399 بروزرسانی: 18 بهمن 1399 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 1071

به "معرفی برترین کمانداران کشور در خاتمه دیدارهای هفته سوم و چهارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی برترین کمانداران کشور در خاتمه دیدارهای هفته سوم و چهارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید