فرانسه در فکر اخراج 231 افراطگرای مظنون پس از قتل یک معلم

به گزارش مجله بابلسر، یک منبع مطلع در اتحادیه پلیس فرانسه اعلام نمود، دو روز پس از آنکه یک افراطگرای متولد روسیه سر یک معلم را برید، فرانسه برای اخراج 231 خارجی که به خاطر اعتقادات مذهبی افراطی مشکوک نامشان در لیست افراد تحت نظر دولت واقع شده است، آماده می گردد.

فرانسه در فکر اخراج 231 افراطگرای مظنون پس از قتل یک معلم

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به نقل از خبرگزاری رویترز، وزارت کشور فرانسه که مسئول اخراج خارجی ها از این کشور است هنوز این اطلاعات را تایید نکرده است؛ اطلاعاتی که نخستین بار توسط رادیو اروپا 1 گزارش داده شد.

فرانسه افراطگرایان را به عنوان افرادی که در یک فرایند افراطی شدن مشارکت دارند و احتمالا می خواهند به خارج از کشور بفرایند و به گروه های تروریستی بپیوندند یا در فعالیت های تروریستی شرکت نمایند تعریف می نماید.

دولت میانه رو امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه از سوی احزاب محافظه کار و راست افراطی برای اتخاذ موضعی جدی تر در برابر اتباع خارجی که یک تهدید امنیتی محسوب می شوند، تحت فشار قرار گرفته است.

بر اساس گزارش رادیو اروپا و منبع مذکور، ژرال دارمانن، وزیر کشور فرانسه در یکی از نشست های عصر یکشنبه از مقامات مسئول محلی خواست تا دستور این اخراج ها را صادر نمایند.

منبع مذکور گفت: از کل این افراد مظنون، 180 تن در حال حاضر در زندان هستند و 51 تن نیز قرار است طی ساعات آینده بازداشت شوند.

ژرال دارمانن همچنین از نهادهای مختلف وزارت تحت تصدی اش خواست تا درخواست افرادی را را که خواستار دریافت پناهندگی در فرانسه هستند با دقت بیشتری آنالیز نمایند.

افراط گرای 18 ساله ای که روز آدینه سر یک معلم تاریخ را در مقابل مدرسه اش برید، اصلیتی چچنی داشته و از پناهندگی فرانسه برخوردار بود.

ماکرون نیز روز یکشنبه نشست شورای دفاع را با حضور وزرای ارشد کابینه برگزار کرد. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 9 آبان 1399 بروزرسانی: 9 آبان 1399 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 860

به "فرانسه در فکر اخراج 231 افراطگرای مظنون پس از قتل یک معلم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرانسه در فکر اخراج 231 افراطگرای مظنون پس از قتل یک معلم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید