عرضه Diablo Immortal تا 2022 عقب افتاد

به گزارش مجله بابلسر، بازی Diablo Immortal از عناوین جنجالی شرکت بلیزارد که قرار بود اواخر سال 2021 برای پلتفرم موبایل منتشر گردد، تا اوایل سال 2022 تأخیر خورده و تا زمانی که کیفیت بازی به حد مورد انتظار هواداران نرسد، خبری از انتشار این اثر اکشن نقش آفرینی نخواهد بود. بر اساس اعلامیه منتشر شده در سایت رسمی بازی، افزودن محتوای بیشتر برای بخش PvP و پشتیبانی کنترلر در بخش تنظیمات، علت تأخیر تازه ترین بازی از مجموعه دیابلو اعلام شده است.

عرضه Diablo Immortal تا 2022 عقب افتاد

بازی Diablo Immortal از جنجالی ترین عناوین شرکت بلیزارد است که هنگام معرفی در رویداد بلیزکان سال 2018، با نقدها زیادی از سوی هواداران روبرو شد. بسیاری منتظر یک شماره نو از مجموعه دیابلو بودند؛ اما آنچه در آخر دریافت کردند، یک اثر متفاوت و مخصوص موبایل های هوشمند بود که تنها نام دیابلو در آن دیده می شد. کسی فکر نمی کرد توسعه یک اثر موبایل بیش از سه سال طول بکشد؛ اما این اتفاقی است که برای Diablo Immortal افتاده و باید منتظر انتشار آن در اوایل سال 2022 باشیم. بلیزارد در خصوص بازخوردهای دریافت شده از سوی هواداران و علت تأخیر بازی نوشته است:

همان طور که خواندید، بلیزارد در پی افزودن محتوای تازه ای ازجمله یک حالت PvE به نام Helliquary است که هشت بازی کن را در مقابل یک گروه از دشمنان قدرتمند قرار می دهد و این افراد باید با همکاری یکدیگر، از پس چالش های ایجاد شده بربیایند. بلیزارد بعلاوه قول بهبود حالت بتل گراوند بازی را داده و قرار است که تعادل بهتری میان کلاس ها و سطح بازی کنان ایجاد گردد. درصورتی که تمامی محتوای معرفی شده به برترین وجه در بازی Diablo Immortal پیاده شوند، شاهد یکی از برترین بازی های موبایل در طی چند سال اخیر خواهیم بود.

دیابلو ایمورتال اولین قدم شرکت بلیزارد به منظور ورود جدی تر به بازار بازی های موبایل است که در طی دو سال اخیر، رشد بسیار زیادی داشته؛ اما فراوری چنین بازی برای صفحات لمسی هم کار چندان ساده ای نیست و توسعه دهندگان به شدت در حال بهینه سازی بازی برای موبایل ها و تبلت های مختلف و بعلاوه اضافه کردن گزینه های بیشتری به بخش دسترس پذیری هستند. تمام کوشش بلیزارد روی ارائه محتوای پس از اتمام رضایت بخش متمرکزشده و نسخه آزمایشی ماه آوریل هم کاملاً روی این بخش از بازی متمرکز بود و توسعه دهندگان، پیروز به دریافت بازخوردهای مناسبی از سوی بازی کنان حرفه ای شدند.

بازی دیابلو ایمورتال در نیمه اول سال 2022 برای پلتفرم های اندروید و iOS منتشر خواهد شد.

منبع: Polygon

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 مرداد 1400 بروزرسانی: 22 مرداد 1400 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 1579

به "عرضه Diablo Immortal تا 2022 عقب افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه Diablo Immortal تا 2022 عقب افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید