دنباله بازی The World Ends With You در حد انتظارات نفروخته است

به گزارش مجله بابلسر، به تازگی شرکت اسکوئر انیکس اعلام نموده است که بازی Neo: The World Ends with You تا به این لحظه نتوانسته از نظر فروش انتظارات قبلی آن ها را برآورده کند.

دنباله بازی The World Ends With You در حد انتظارات نفروخته است

با وجود اینکه بازی Neo: The World Ends with You (به صورت مخفف Neo:TWEWY) پیروز شده نظر مثبت منتقدان مختلف را جلب کند (با توجه به پلتفرم هایی که بازی برای آن ها عرضه شده، امتیاز متاکریتیک بین 80 تا 82 است)، گویا این اثر نتوانسته به آن میزان ای که اسکوئر انیکس امیدوار بوده، فروش داشته باشد. این می تواند برای هواداران این بازی هم نگران نماینده باشد.

این خبر با استناد به گزارش اسکوئر انیکس برای سال اقتصادی2022/23 به دست آمده است. در اوایل ماه این گزارش اعلام شد اما نتایج آن به تازگی به صورت آنلاین منتشر شده است و در توضیحات آن برای نتیجه نیمه اول این سال اقتصادی توضیحاتی درباره فروش Neo:TWEWY گفته شده است.

یوسوکه ماتسودا، رییس شرکت اسکوئر انیکس در جریان این گزارش بیان نمود: بخش بازی های ما در سه ماهه دوم این سال اقتصادی بازی های Life is Strange: True Colors و Neo: The World Ends with You را منتشر نموده است. ما برنامه هایی داریم تا بازی Life is Strange: True Colors و بعلاوه کلکسیون بازسازی قسمت اول را در آینده نزدیک برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر کنیم. ما امیدواریم که هر دو عنوان در درازمدت به فروش خوب خود ادامه دهند.

با این وجود، او در ادامه صحبت هایش بیان نمود: اگرچه Neo: The World Ends with You توانسته بازخورد خوبی را به وسیله کاربران دریافت کند، از نظر فروش از انتظارات اولیه ما عملکرد ضعیف تری داشته است.

بازی Neo:TWEWY دنباله ای است برای بازی نقش آفرینی The World Ends with You که در سال 2007 برای کنسول نینتندو دی اس منتشر شده بود. البته، قسمت اول این بازی بعدها در قالب یک نسخه ارتقاءیافته در سال 2018 برای کنسول سوییچ هم به انتشار رسید. شما می توانید این اثر را حتی روی گوشی های همراه دارای سیستم عامل اندروید و iOS هم تجربه کنید و به دنیای عجیب بازی ورود پیدا کنید.

همانند بازی اول، Neo:TWEWY شما را به خیابان های شیبویا در توکیو می برد، جایی که شخصیت اصلی و دوستش خود را در بازی دروگرها (ریپرها) می بینند. نبردی که برای آن ها یا زندگی یا مرگ را به همراه خواهد داشت و آن ها در این راه باید برای بقای خود مبارزه نمایند. در این بازی بازیکنان نقش شخصیتی به نام ریندو (Rindo) را بر عهده خواهند داشت و باید سعی نمایند از رازهای نهفته در این بازی مرگبار مطلع شده و از آن نجات پیدا نمایند.

این خبر از این جنبه می تواند برای هواداران سری نگران نماینده باشد که ممکن است با این عملکرد فروش کمتر از حد انتظار Neo:TWEWY، آینده این سری بازی سرگرم نماینده به خطر بیفتد.

منبع: VGC

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 16 دی 1400 بروزرسانی: 16 دی 1400 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 1734

به "دنباله بازی The World Ends With You در حد انتظارات نفروخته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دنباله بازی The World Ends With You در حد انتظارات نفروخته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید