داوران آلمانی مصاف سیتی - رئال و یوونتوس - لیون را سوت می زنند

به گزارش مجله بابلسر، کمیته داوران اتحادیه فوتبال اروپا داوران دو بازی از دیدارهای باقیمانده دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را معرفی کرد.

داوران آلمانی مصاف سیتی - رئال و یوونتوس - لیون را سوت می زنند

به گزارش خبرنگاران، اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) داوران بازی های منچسترسیتی - رئال مادرید و یوونتوس - لیون در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را معین کرد که هر دوی این داوران از کشور آلمان هستند.

این دو بازی به علاوه مصاف بارسلونا - ناپولی در نوکمپ و جدال بایرن مونیخ - چلسی در آلمان چهار بازی باقیمانده از دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان هستند که به دلیل شیوع کرونا در ماه مارس با پنج ماه وقفه به ماه آگوست موکول شده اند.

بر اساس اعلام یوفا، دیدار برگشت منچسترسیتی - رئال مادرید در ورزشگاه اتحاد که بازی رفت آنها در اسپانیا 2 بر یک به سود نماینده انگلیس خاتمه یافت را فلیکس بریش سوت خواهد زد.

هموطن او فلیکس زوایر نیز بازی تیم های یوونتوس و لیون در تورین را سوت خواهد زد. یوونتوس در دور رفت در فرانسه با نتیجه یک بر صفر به لیون باخت.

هر دو بازی جمعه شب از ساعت 23:30 به وقت تهران برگزار خواهند شد و برنده مجموع دیدارهای رفت و برگشت راهی پرتغال می شود، جایی که ادامه بازی ها به صورت متمرکز و تک حذفی برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 مهر 1399 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 794

به "داوران آلمانی مصاف سیتی - رئال و یوونتوس - لیون را سوت می زنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داوران آلمانی مصاف سیتی - رئال و یوونتوس - لیون را سوت می زنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید