خبرنگاران 88 بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان همدان شناسایی شدند

به گزارش مجله بابلسر، همدان- خبرنگاران- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت که با شناسایی 88 بیمار جدید مبتلا به کووید 19 در 24 ساعت گذشته، مجموع موارد مثبت بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تا به امروز در استان به 11 هزار و 162 رسیده است.

خبرنگاران 88 بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان همدان شناسایی شدند

دکتر محمد طاهری روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران گفت: همچنین با فوت پنج بیمار دیگر در 24 ساعت گذشته مجموع متوفیان قطعی ابتلا به کرونا در این استان از ابتدای اپیدمی این ویروس تا به امروز به یک هزار و 588 نفر رسید.

وی اعلام کرد: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان های این استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در 24 ساعت گذشته 696 مورد بود که 154 نفر از مراجعان به بیمارستان ها در بخش عادی بستری شدند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان اضافه نمود: در عین حال هم اینک 21 بیمار مبتلا به کووید 19 در بخش آی. سی. یو مراکز درمانی این استان بستری هستند و شرایط جسمی 38 بیمار وخیم گزارش شده است.

وی درباره آخرین شرایط بیماران کرونایی در شهرستان های استان همدان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تا به امروز) در بیمارستان های اسدآباد 394، بهار 652، تویسرکان 719، رزن 486، درگزین 206، فامنین و کبودراهنگ 702 نفر است.

وی اضافه نمود: همچنین تا به امروز 2 هزار و 28نفر در ملایر، یک هزار و 309 نفر در نهاوند و چهارهزار و 176 نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند.

به گزارش خبرنگاران، در حال حاضر 9 شهرستان استان همدان در شرایط قرمز و شهرستان اسدآباد نیز در شرایط نارنجی کرونایی واقع شده است که با توجه به فرایند افزایش شمار بیماران در روزهای آینده شرایط اسدآباد نیز قرمز می گردد.

سیدسعید شاهرخی استاندار همدان امروز در جلسه اضطراری ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا گفت: شاهد تجمع و دورهمی بعضی از افراد در مناطق تفریحی و توریستی از جمله گنجنامه و بلوار ارم هستیم که انتظار می رود با تعطیل کردن بعضی از این اماکن و خاموش کردن چراغ ها مانع تجمع افراد شد.

با توجه به قرار دریافت استان همدان در شرایط قرمز کرونایی، اعمال محدودیت های جدید پیش بینی شده در طرح جامع هوشمند برای رنگ بندی قرمز در این استان شروع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1400 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 1399

به "خبرنگاران 88 بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان همدان شناسایی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 88 بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان همدان شناسایی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید