سری سوم اصلاحات دفترچه راهنمای آزمون استخدامی سال 1400 منتشر شد

به گزارش مجله بابلسر، سازمان سنجش آموزش کشور درباره اصلاحات (سری سوم) و اضافه شدن شغل محل های جدید به دفترچه راهنمای ثبت نام در آزمون استخدامی سال 1400 ویژه فرزندان شهید و فرزندان جانبازان، اطلاعیه داد.

سری سوم اصلاحات دفترچه راهنمای آزمون استخدامی سال 1400 منتشر شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در مورد اصلاحات (سری سوم) و اضافه شدن شغل محل های جدید به دفترچه راهنمای ثبت نام در آزمون استخدامی خاص فرزندان شهید و فرزندان جانبازان 70 درصد و بالاتر سال 1400 و تمدید مجدد مهلت ثبت نام، منتشر شد.

در این اطلاعیه آمده است: پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام در تاریخ 19 فروردین ماه 1400 و اطلاعیه های اصلاحی مورخ 31 فروردین ماه 1400 و پنجم اردیبهشت ماه 1400 با توجه به اعلام سازمان اداری و استخدامی کشور مبنی بر اضافه شدن شغل محل های جدید به دفترچه راهنمای مذکور، ضمن اعلام اصلاحات در دفترچه راهنما به اطلاع متقاضیان این آزمون می رساند، به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تا تاریخ 12 اردیبهشت ماه 1400 برای ثبت نام اقدام ننموده اند، ترتیبی اتخاذ شده که بتوانند تا روز آدینه مورخ 17 اردیبهشت ماه 1400 نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند؛ لذا ضرورت دارد که متقاضیان در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و مندرجات این اطلاعیه، به درگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و با توجه به رشته و مقطع تحصیلی خود نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

در ضمنً با توجه به شغل محل های جدید اعلام شده مقرر گشت امکان ویرایش اطلاعات برای متقاضیان ایجاد گردد. بر این اساس، آن دسته از متقاضیانی که قبلاً نسبت به ثبت نام اقدام نموده اند، می توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به ویرایش کد شغل محل انتخابی خود اقدام نمایند.

با توجه به عادی نشدن شرایط انتشار بیماری کرونا، تعیین زمان برگزاری این آزمون منوط به تصمیم ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا خواهد بود؛ لذا به محض تعیین شدن تاریخ برگزاری آزمون به وسیله درگاه اطلاع رسانی این سازمان متعاقباً به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد شد.

اصلاحات دفترچه راهنما

اصلاحیه مربوط به شغل کارشناس تغذیه وزارت بهداشت:

فارغ التحصیلان مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد یا دکتری تغذیه که مدرک کارشناسی آن ها غیرمرتبط با رشته تغذیه است، تنها با داشتن شماره نظام پزشکی مجاز به شرکت در آزمون استخدامی هستند.

- ظرفیت شغل محل های سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور به توضیح ذیل اصلاح می گردد:

ظرفیت شغل محل (12305) حسابدار یزد یزد از 1 نفر به 2 نفر اصلاح می گردد.

ظرفیت شغل محل (12306) کارشناس آبخیزداری بوشهر بوشهر از 1 نفر به 2 نفر اصلاح می گردد.

ظرفیت شغل محل (12326) کارشناس جنگل و مرتع همدان تویسرکان از 1 نفر به 2 نفر اصلاح می گردد.

ظرفیت شغل محل (12327) کارشناس جنگل و مرتع گلستان مراوه تپه از 2 نفر به 3 نفر اصلاح می گردد.

- عنوان محل خدمت شغل محل های وزارت آموزش و پرورش به توضیح ذیل اصلاح می گردد:

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 خرداد 1400 بروزرسانی: 11 خرداد 1400 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 1460

به "سری سوم اصلاحات دفترچه راهنمای آزمون استخدامی سال 1400 منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سری سوم اصلاحات دفترچه راهنمای آزمون استخدامی سال 1400 منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید