حل کامل مشکل Face ID هنگام ماسک زدن

به گزارش مجله بابلسر، به روزرسانی تازه آیفون، این امکان را می دهد که قفل آیفون را با استفاده از ماسک باز کنید.

حل کامل مشکل Face ID هنگام ماسک زدن

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از نیویورک پست، اپل قرار است در هفته های آینده از به روزرسانی آیفون برای دوران همه گیری رونمایی کند و ویژگی تازهی را ارائه کند که به کاربران ویژگی Face ID این امکان را می دهد تا قفل گوشی خود را در حالی که ماسک زده اند باز نمایند.

به روزرسانی بعدی نرم افزار iOS این غول فناوری، ویژگی Face ID اپل را تغییر می دهد تا کاربران را بدون احتیاج به پایین کشیدن ماسک شناسایی کند.

به روزرسانی iOS 15.4 با تغییراتی در Face ID در حال حاضر در فرم بتا است و انتظار می رود تا اواسط مارس عرضه گسترده ای دریافت کند. قابلیت باز کردن قفل برای کاربران آیفون و آیپد در دسترس خواهد بود.

به روزرسانی مذکور، کیفیت زندگی را برای کاربران اپل بهبود می بخشد، این ویژگی اشاره می نماید که آیفون ویژگی های منحصر به فرد اطراف چشم را برای احراز هویت هویت کاربر تشخیص می دهد.

قبل از این تغییر، کاربران مجبور بودند از یک راهکار موجود در ساعت های اپل برای باز کردن قفل آیفون خود در زمانی که تشخیص چهره به وسیله یک ماسک پنهان می شد، استفاده نمایند.

ویژگی تازه استفاده از ماسک در هنگام باز کردن قفل، یکی از چندین افزودنی است که قرار است در به روزرسانی iOS 15.4 گنجانده گردد. آخرین وصله بعلاوه کنترل جهانی را ارائه می نماید که به کاربران امکان می دهد فایل ها را بین دستگاه ها بکشند و رها نمایند یا آن ها را با یک صفحه کلید و ترک پد کنترل نمایند.

این به روزرسانی بعلاوه شامل ایموجی های تازه، افزودن ویجت اپل کارت برای دسترسی آسان به صفحه اصلی و سیستم مدیریت رمز عبور برای مرورگر سافاری اپل می گردد.

منبع: انتخاب
انتشار: 9 دی 1401 بروزرسانی: 9 دی 1401 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 2002

به "حل کامل مشکل Face ID هنگام ماسک زدن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حل کامل مشکل Face ID هنگام ماسک زدن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید