توسعه رشته اسکواش در مدارس هرمزگان

به گزارش مجله بابلسر، علیرضا باقری در مصاحبه با خبرنگاران از توسعه ورزش اسکواش در مدارس هرمزگان اطلاع داد و گفت: تفاهم نامه همکاری بین معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان و هیئت اسکواش استان هرمزگان در راستای تحول در ورزش اسکواش و استعدادیابی در این رشته امضا شد.

توسعه رشته اسکواش در مدارس هرمزگان

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

وی اضافه کرد: با توجه به نوپا بودن این رشته در استان، احتیاج به نصب کورت های اسکواش و برنامه ریزی مشترک جهت شناسایی، معرفی و بالفعل رساندن استعدادهای نهفته با استفاده از ظرفیت کانون های ورزشی درون و برون مدرسه ای آموزش و پرورش است.

باقری ادامه داد: در کوشش هستیم تا مسابقات اسکواش در رقابت های کانون قهرمان مسابقات ورزشی دانش آموزان استان قرار گیرد تا زمینه رشد این رشته نوپا در استان بیش از پیش فراهم شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت استان هرمزگان، بستر سازی برای توسعه این رشته ورزشی را مهم برشمرد و اضافه کرد: همکاری دو سویه و بهره وری از تمامی ظرفیت ها و امکانات استان جهت شناسایی استعدادهای جدید در راستای رشد و اعتلای ورزش دانش آموزی و رشته ورزشی اسکواش لازم است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 656

به "توسعه رشته اسکواش در مدارس هرمزگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه رشته اسکواش در مدارس هرمزگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید