ترکیب ست های لباس کاروان المپیک سه شنبه نهایی می گردد

به گزارش مجله بابلسر، به گزارش خبرنگاران، لباس المپیک محور اصلی نشست امروز یکشنبه اعضای ستاد عالی بازی های المپیک و آسیایی بود که با حضور اعضای این ستاد، مسئولان ستاد فرهنگی المپیک و بعضی از داوران عرصه مد و لباس کشور برگزار گردید.

ترکیب ست های لباس کاروان المپیک سه شنبه نهایی می گردد

در این نشست که با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان برگزار گردید، ضمن تایید دوباره آنچه پیش از این به عنوان نام (ستارگان پارسی)، شعار (همه برای ایران)، نماد (جام ارجان) و رنگ (فیروزه ای) کاروان ایران در المپیک به جمع بندی نهایی رسیده بود، پوشش های نهایی اعضای این کاروان برای هر یک از بخش های ورزشی و رسمی مردان و بانوان هم مورد بازبینی دوباره نهاده شد.

در واقع امروز 12 کالکشن لباس های پیشنهادی که شامل 3 طرح برای هر ست رسمی و ورزشی مردان و بانوان می گردد در حضور اعضای شرکت کننده در نشست ارائه و مورد بازبینی نهاده شد اما در خصوص هیچیک از آنها جمع بندی نهایی حاصل نشد.

امین عارف نیا رئیس ستاد فرهنگی کاروان المپیک توکیو در مصاحبه با خبرنگاران در این زمینه گفت: طرح پیشنهادی برای لباس اعضای کاروان ایران در المپیک توکیو که پیش از این نهایی شده بودند در نشست امروز و در حضور تیم منتخبی از طراحان و چهره های سرشناس مد و لباس کشور بازبینی شدند اما تصمیم گیری برای انتخاب نهایی به جلسه آینده موکول شد.

وی با تاکید بر اینکه سه شنبه پیش رو نشست نهایی برای انتخاب و رونمایی از پوشش کاروان ایران برگزار می گردد اعلام کرد: این نشست به میزبانی کمیته ملی المپیک و با حضور دوباره داوران عرصه مد و لباس کشور برگزار می گردد تا از میان سه طرح فینالیست برای هر ست ورزشی و رسمی مردان و بانوان، انتخاب نهایی صورت بگیرد.

رئیس ستاد فرهنگی المپیک توکیو تاکید نمود که در نشست پیش رو در خصوص چهار ست لباس جمع بندی لازم حاصل می گردد. این ست ها برای پوشش ورزشی بانوان، ورزشی مردان، رسمی بانوان و رسمی مردان است.

به گفته عارف نیا بعد از انتخاب نهایی پوشش کاروان ایران، فراوری آن در دستور کار قرار می گیرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 دی 1399 بروزرسانی: 12 دی 1399 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 995

به "ترکیب ست های لباس کاروان المپیک سه شنبه نهایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیب ست های لباس کاروان المپیک سه شنبه نهایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید