برگزاری نخستین جلسه ستاد بازی های پارالمپیک توکیو در سال 99

به گزارش مجله بابلسر، نخستین جلسه ستاد بازی های پارالمپیک توکیو در سال 99 در کمیته ملی پارالمپیک برگزار گردید.

برگزاری نخستین جلسه ستاد بازی های پارالمپیک توکیو در سال 99

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، کمیته ملی پارالمپیک امروز (سه شنبه) میزبان نخستین جلسه ستاد بازی های پارالمپیک توکیو در سال جدید بود. در این نشست که با حضور اعضای ستاد و نیز روسای فدراسیون های دارای سهمیه پارالمپیک توکیو 2021 از جمله جانبازان و معلولین، نابینایان و کم بینایان، قایقرانی، تکواندو و تیراندازی با کمان برگزار گردید، با توجه به تعویق بازی های پارالمپیک توکیو 2020 و ایجاد فرصت برای ترسیم چشم اندازی جدید، آیین نامه مربوط به اولویت بندی رشته های ورزشی، برگزاری اردوها و اعزام های تدارکاتی و نیز یاری هزینه های پیش بینی شده برای ورزشکاران مورد آنالیز مجدد نهاده شد و کلیه اعضا نظرات خود را در این خصوص ارائه دادند.

براین اساس و با توجه به اصلاحات مصوب، از این پس کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون هایی که در اعزام بازی های پارالمپیک توکیو 2021 نماینده دارند، در راستای این آیین نامه اقدام خواهند نمود.

آیین نامه های فوق الذکر به زودی و پس از تصویب جهت اطلاع عموم بر روی تارنمای کمیته ملی پارالمپیک قرار خواهد گرفت.

در پی اعلام رسمی کمیته بین المللی المپیک مبنی بر به تعویق افتادن بازی های توکیو 2020 و برگزاری آن تا تابستان 2021 به دلیل شیوع ویروس کرونا، کمیته بین المللی پارالمپیک نیز با صدور بیانیه ای از به تعویق افتادن این بازی ها اطلاع داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 573

به "برگزاری نخستین جلسه ستاد بازی های پارالمپیک توکیو در سال 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری نخستین جلسه ستاد بازی های پارالمپیک توکیو در سال 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید