اولین نگاه به گیم پلی فیفا 23؛ تریلر گیم پلی بازی تمام بخش های آن را معرفی می کند

به گزارش مجله بابلسر، اخیراً اخبار زیادی از بازی فیفا 23 (FIFA 23) منتشر شده است. شرکت الکترونیک آرتز (Electronic Arts) تمام تلاش خود را کرده تا شماره 23 یک بازی تکراری نباشد. فیفا 23 گسترده ترین بازی ساخته شده در این مجموعه است. به دلیل اینکه جام جهانی مردان و زنان در بازی وجود داشته همینطور اینکه تیم یوونتوس نیز به طور رسمی در فیفا 23 حضور دارد.

اولین نگاه به گیم پلی فیفا 23؛ تریلر گیم پلی بازی تمام بخش های آن را معرفی می کند

تکنولوژی های نو به کاربرده شده در فیفا 23 باعث شده تا این بازی از همیشه واقعی تر شود. برای مثال استفاده از هایپرموشن 2 (Hypermotion 2) حرکات بازیکنان دقیق تر از همیشه ضبط شده اند. بحث اصلی اینجاست که هرچقدر هم الکترونیک آرتز از بازی خود تعریف کند، طرفداران تا زمانی که آن را نبینند، باور نخواهند کرد. اینجاست که این شرکت چندی پیش تریلر گیم پلی بازی را عرضه کرد.

ویدئوی منتشر شده از فیفا 23 ویژگی های این بازی را روی کنسول های نسل نو نشان می دهد. همانطور که گفته شد نسخه کامپیوتر نیز مانند نسخه کنسول های نسل نهمی بوده و به همین دلیل این ویژگی ها روی این نسخه نیز اعمال می شوند. نسخه نینتندو سوییچ بازی، لگاسی ادیشن (Legacy Edition) بوده و تغییری نسبت به قبل نداشته است.

بازی فیفا 23 برای الکترونیک آرتز اهمیت زیادی دارد. اول اینکه این بازی آخرین عنوان این مجموعه با نام فیفا است. همینطور اینکه با توجه به عملکرد نه چندان خوب مجموعه فیفا در چند سال اخیر این بازی نیازمند تغییر است. حال با توجه به ویژگی های نو فیفا 23 و اضافه شدن جام جهانی استقبال خوبی از آن خواهد شد.

مسائل فیفا با الکترونیک آرتز باعث شده که این بازی از سال 2023 دیگر نام فیفا را نداشته باشد. البته طبق گفته الکترونیک آرتز این اتفاق به نفع مجموعه بازی فوتبالی این شرکت است. به دلیل اینکه شرکت فیفا محدودیت های زیادی را روی این سری بازی اعمال کرده بود. حال با برداشتن این محدودیت ها سازندگان نیز می توانند خلاقانه تر عمل کنند.

منبع: Eurogamer.net

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 12 مرداد 1401 بروزرسانی: 12 مرداد 1401 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 1928

به "اولین نگاه به گیم پلی فیفا 23؛ تریلر گیم پلی بازی تمام بخش های آن را معرفی می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین نگاه به گیم پلی فیفا 23؛ تریلر گیم پلی بازی تمام بخش های آن را معرفی می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید