شین مگامی تنسه 5 احتمالا روی کامپیوتر و پلی استیشن عرضه می گردد

به گزارش مجله بابلسر، اگر شما دوست دارید که بازی نقش آفرینی بسیار سخت شین مگامی تنسه 5 (Shin Megami Tensei 5) را تجربه کنید، باید یک کنسول نینتندو سوییچ داشته باشید. با این حال شرکت سازنده آن Atlus امکان دارد که این بازی را برای پلتفرم های دیگر عرضه کند. این اطلاعات به وسیله افرادی کشف شده است که فایل های بازی را آنالیز نموده اند. طبق گفته این افراد شین مگامی تنسه 5 امکان دارد برای پلی استیشن 4 و کامپیوتر منتشر گردد.

شین مگامی تنسه 5 احتمالا روی کامپیوتر و پلی استیشن عرضه می گردد

طبق این اطلاعات کشف شده از فایل ها و کدهای بازی، نه تنها پلتفرم های نو را پیدا نموده اند بلکه چیزهایی از قبیل تنظیمات سیستم، رزولوشن و غیره را یافته اند. شما این تنظیمات را تنها در یک بازی مختص پلتفرم کامپیوتر پیدا خواهید کرد.

این اولین بار نیست که ما می شنویم این بازی قرار است رویPC منتشر گردد. در حقیقت چندی پیش که اطلاعات زیادی از GeForce Now درز شد، عناوین زیادی مثل این بازی هم اعلام شد که قرار است برای کامپیوتر منتشر شوند. با توجه به اینکه بازی Shin Megami Tensei 3: Nocturne Remastered برای کامپیوتر هم عرضه شد، شرکت Atlus ترسی از انتشار بازی روی کامپیوتر ندارد.

سوییچ تنها پذیرای انحصاری های مخصوص خود است!

مانند بازی هایی مثل Monster Hunter Rise و دیگر بازی های ساخته دیگر شرکت ها نینتندو سوییچ، بیشتر آن ها روی کنسول به صورت انحصاری باقی نمی مانند. پس شین مگامی تنسه 5 هم از این قاعده مستثنی نیست.

البته هنوز بیانیه رسمی درباره انتشار بازی روی پلتفرم دیگر از طرف نینتندو یا سگا منتشر نشده است. دقت کنید که سگا ناشر این بازی است. پس هنوز این اخبار تأیید نشده اند.

بازی شین مگامی تنسه 5 یک بازی در سبک نقش آفرینی بوده که مبارزات به شدت سختی دارد. با این حال به خاطر سبک خاص خود هواداران منحصر به فردی هم دارد. تنها چیزی که در این بازی از آن انتقاد شد داستان آن بود که انتظارات را برآورده نمی کرد. با این حال شین مگامی تنسه 5 یکی از برترین بازی های نقش آفرینی سوییچ سوییچ بوده و امیدواریم هرچه زودتر روی PC هم وارد گردد.

منبع: VG247.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 دی 1400 بروزرسانی: 4 دی 1400 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 1722

به "شین مگامی تنسه 5 احتمالا روی کامپیوتر و پلی استیشن عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شین مگامی تنسه 5 احتمالا روی کامپیوتر و پلی استیشن عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید