انسجام در تهیه شناسنامه مصوبات شورای اسلامی شهر تهران

به گزارش مجله بابلسر، خبرنگاران : مدیرکل تدوین مقررات و هماهنگی امور شورا و نهادهای شهرداری تهران از تهیه و به روز رسانی منسجم شناسنامه مصوبات شورای اسلامی شهر تهران به صورت الکترونیکی خبر داد.

انسجام در تهیه شناسنامه مصوبات شورای اسلامی شهر تهران

به گزارش خبرنگاران ،شهاب الدین صابونچی مدیرکل تدوین مقررات و هماهنگی امور شورا و نهادها با اشاره به پراکندگی پیگیری اجرای مصوبات شورای اسلامی در گذشته گفت: ضرورت ساماندهی و انسجام بخشی به فرایند پیگیری و رصد اجرای مصوبات شورا توسط مجموعه مدیریت شهری به عنوان یکی از دغدغه های مهم شهرداری تهران بیش از پیش محسوس بود. به همین دلیل این اداره کل به منظور دسترسی آسان به بانک اطلاعاتی مصوبات شورای اسلامی و نیز ارائه گزارش جامع اقدامات اجرا شده در این خصوص، از ابتدای سال گذشته اقدام به تهیه و تدوین مجموعه شناسنامه مصوبات شورای اسلامی شهر تهران به تفکیک حوزه های مختلف نموده است.

صابونچی در ادامه در توضیح فرایند گردآوری مصوبات شورا افزود: ابتدا کلیه مصوبات شورای اسلامی، گردآوری و پس از تفکیک موضوعی و رعایت تقدم و تاخر تاریخ مصوبه،کلیه 271 مصوبه ابلاغی شورا در سال 99، شناسنامه دار شده و در هر کدام علاوه بر تاریخ ابلاغیه شورا، تاریخ ابلاغ شهردار محترم وکلیه سوابق اجرایی، کلیه اقدامات مندرج در مصوبه و نیز مکاتبات اجرا شده اعم از پیگیری های اجرا شده از حوزه های درگیر و گزارش های ارسالی به شورا درج شده است.

مدیرکل تدوین مقررات و هماهنگی امور شورا و نهادها در انتها از انتقال سامانه شناسنامه الکترونیکی مصوبات به سامانه مصوبات شورای اسلامی شهر و تکمیل چرخه پیگیری و اجرای مصوبات در مجموعه شورا و شهرداری خبر داد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 29 خرداد 1400 بروزرسانی: 29 خرداد 1400 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 1482

به "انسجام در تهیه شناسنامه مصوبات شورای اسلامی شهر تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انسجام در تهیه شناسنامه مصوبات شورای اسلامی شهر تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید