اختصاص 50 میلیارد تومان به بازآفرینی شهری خراسان جنوبی

به گزارش مجله بابلسر، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی از اختصاص 50 میلیارد تومان اعتبار سال جاری برای یاری به بازآفرینی شهری در استان اطلاع داد.

اختصاص 50 میلیارد تومان به بازآفرینی شهری خراسان جنوبی

داعی گفت: در مجموع 30 میلیارد تومان اعتبار برای یاری به بازآفرینی شهری از محل سفر اول رئیس جمهور به راه و شهرسازی استان اختصاص یافت.

او اضافه کرد: به ترتیب 10 میلیارد تومان به وسیله سازمان برنامه و بودجه کشور، 10 میلیارد تومان از محل منابع استانی و 10 میلیارد تومان به وسیله وزارت راه و شهرسازی از محل فروش اموال و املاک در سطح استان برای سال 1401 ابلاغ شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی مطرح نمود: سهم سازمان برنامه و بودجه در سال 1400 برای 6 پروژه با پیشرفت 40 درصدی تخصیص یافته و جذب شده و سهم 10 میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی نیز تصویب و در دست ابلاغ است.

داعی مطرح نمود: 10 میلیارد تومان سهم شرکت بازآفرینی شهری بوده که باید از محل فروش اموال و املاک در سطح استان تامین گردد لذا لیست پروژه ها به این شرکت ارسال شده و در حال فروش هستیم که بعد از تامین اعتبار اختصاص داده خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی از اختصاص 50 میلیارد تومان برای بازآفرینی شهری سال جاری اطلاع داد و اظهار کرد: این مبلغ هم به ترتیب 25 میلیارد تومان به وسیله سازمان برنامه و بودجه و 25 میلیارد تومان به وسیله وزارت راه و شهرسازی در سال های 1401 و 1402 تخصیص می یابد.

به گفته او ، چون مصوبه در 9 مهر سال جاری ابلاغ شده هنوز اقدامی برای آن انجام نشده است.

داعی با تاکید بر اینکه در پروژه های بازآفرینی شهری اصل بر مشارکت است اعلام کرد: از دستگاه های خدمات رسان و شهرداری ها درخواست داریم در اجرای پروژه های بازآفرینی نهایت همکاری را داشته باشند تا بتوان در سفر های بعدی رئیس جمهور نیز برای دریافت اعتبار بازآفرینی شهر ها اقدام کرد.

خبرنگاران خراسان جنوبی بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 19 آبان 1401 بروزرسانی: 19 آبان 1401 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 1981

به "اختصاص 50 میلیارد تومان به بازآفرینی شهری خراسان جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص 50 میلیارد تومان به بازآفرینی شهری خراسان جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید