گلایه عضو شورای شهر تهران از توقف کامل بیمه تکمیلی رانندگان تاکسی

به گزارش مجله بابلسر، خبرگزاری خبرنگاران- عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران از توقف کامل بیمه تکمیلی رانندگان تاکسی انتقاد کرد.

گلایه عضو شورای شهر تهران از توقف کامل بیمه تکمیلی رانندگان تاکسی

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، اقای میثم مظفر در تذکری به شهردار با انتقاد از توقف پوشش بیمه تکمیلی درمان تاکسیرانان افزود: متاسفانه باخبر شدیم که این مسئله کاملا متوقف شده است و این در حالی است که در جلسات قبلی درباره این موضوع تذکر داده بودم و انتظار می رفت معاونت حمل و نقل و ترافیک به این موضوع بپردازد.

وی با بیان اینکه پیش از این 15 هزار از 80 هزار نفر از رانندگان تاکسی از بیمه تکمیلی درمان استفاده می کردند، توضیح داد: متاسفانه این تعداد نیز از پوشش بیمه تکمیلی حذف شده اند و این در حالی است که باید به مسائل درمانی این گروه از جامعه توجه ویژه ای گردد و این اتفاق ناگواری است که اجرا شده است.

مظفر ادامه داد: البته این موضوع را به شهرداری تهران گوشزد نموده بودم، اما متاسفانه اعتنایی به این موضوع نشده بود.

وی در تذکری دیگر با اشاره به حل نشدن منع تردد تاکسی های دفاتر ویژه و اعمال جریمه از طرف پلیس راهور گفت: برغم اینکه این تاکسی ها برای ارائه خدمات احتیاج به تردد در اطراف تهران دارند، اما متاسفانه با اعمال جریمه پلیس راهور روبرو می شوند.

عضو شورای شهر تهران افزود: در روز های گذشته نیز رانندگان تاکسی از این موضوع گلایه های شدیدی را مطرح کردند و این در حالی است که بنده در رابطه با مسائل این گروه از جامعه مکاتباتی را با رئیس دفتر شهردار تهران، وزارت کشور و ... داشته ام، ولی هنوز پاسخی به این تذکرات و گلایه ها داده نشده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 14 دی 1400 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 1732

به "گلایه عضو شورای شهر تهران از توقف کامل بیمه تکمیلی رانندگان تاکسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلایه عضو شورای شهر تهران از توقف کامل بیمه تکمیلی رانندگان تاکسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید