طراحی تراکت: کیانی: دوست داشتم در آن شرایط سخت به تراکتور یاری کنم، خجالت کشیدم با مدیران و مربیان مس حرف بزنم

به گزارش مجله بابلسر، هافبک تیم فوتبال مس رفسنجان گفت که علاقه مند به یاری به تراکتور تبریز بود، اما پیوستنش به این تیم به تصمیم مدیران مس بستگی داشت.

طراحی تراکت: کیانی: دوست داشتم در آن شرایط سخت به تراکتور یاری کنم، خجالت کشیدم با مدیران و مربیان مس حرف بزنم

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی تراکت از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

مهدی کیانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در ارتباط با شرایط فعلی تیم مس رفسنجان گفت: شرایط تیم ما خوب است و کوشش می کنیم تا برای آغاز لیگ برتر به شرایط بهتری برسیم. در این مدت تمرینات بدنی و تاکتیکی خوبی را پشت سر گذاشتیم و امیدوارم نتایج خوبی در فصل نو بگیریم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا مس رفسنجان می تواند مدعی کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا باشد یا خیر، اسم کرد: تیم خوب و چغری داریم و علاوه بر اینکه بیشتر نفرات فصل گذشته حفظ شدند، بازیکنان خوبی هم به تیم اضافه شده اند. همه چیز دست خودمان است و اگر زحمت بکشیم، می توانیم به گرفتن سهمیه هم فکر کنیم.

هافبک مس رفسنجان در خصوص پیشنهاد تراکتور تبریز توضیح داد: همه می دانند چقدر تراکتور را دوست دارم، اما با باشگاه مس رفسنجان قرارداد دارم. دوست داشتم در آن شرایط سخت به تراکتور یاری کنم، اما مدیران و کادر فنی مس همواره به من محبت داشته اند و خجالت کشیدم که در این باره با آنها صحبت کنم. من همه چیز را در این زمینه به باشگاه سپردم و دیگر خبر ندارم چه اتفاقاتی رخ داد. فقط برای تراکتور آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم این تیم، برترین روزها را تجربه کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 1651

به "طراحی تراکت: کیانی: دوست داشتم در آن شرایط سخت به تراکتور یاری کنم، خجالت کشیدم با مدیران و مربیان مس حرف بزنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی تراکت: کیانی: دوست داشتم در آن شرایط سخت به تراکتور یاری کنم، خجالت کشیدم با مدیران و مربیان مس حرف بزنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید