شکست پرسپولیس برابر گل گهر قبل از ملاقات با استقلال

به گزارش مجله بابلسر، به گزارش خبرنگاران، آخرین بازی تدارکاتی تیم فوتبال پرسپولیس قبل از ادامه رقابت های لیگ قهرمانان 2021 آسیا عصر امروز امروز چهارشنبه در استادیوم شهید کاظمی مقابل گل گهر سیرجان برگزار گردید.

شکست پرسپولیس برابر گل گهر قبل از ملاقات با استقلال

تیم گل گهر با تمام بازیکنانش راهی این مسابقه شده بود و برای پرسپولیس، این بازی از اهمیت ویژه ای برخوردار بود چون فرصت دیگری برای رسیدن به هماهنگی قبل از تقابل با استقلال تاجیکستان وجود نداشت.

این بازی مجذوب کننده و دیدنی در نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر و با تک گل یونس شاکری با ضربه سر به سود تیم گل گهر به سرانجام رسید. در طول مسابقه، شاهد تقابل تاکتیکی مجذوب کنندهی بین دو مربی سرشناس فوتبال ایران بودیم. یحیی گل محمدی از بازیکنانش می خواست بازی منطقی را به نمایش بگذارند.

در نیمه دوم شرایط بازی تغییر کرد. پرسپولیس تهاجمی تر ظاهر شد و گل گهر هم تغییر سیستم داد. در دقیقه 61 مهدی عبدی روی تیز هوشی خود توانست گل تساوی را به به ثمر برساند.

در ادامه، پرسپولیس بارها پیروز شد برای خودش فرصت گلزنی ایجاد کند. ضربات کاشته ای در اطراف محوطه جریمه حریف به دست آورد و البته تعویض های یحیی گل محمدی هم باعث شد این تیم شرایط فنی بهتری را داشته باشد.

در اواخر بازی بود که روی یک غافلگیری، گل گهر به گل رسید و بعد از این گل، پرسپولیس سراپا حمله شد تا گل خورده را جبران کند اما این بازی تدارکاتی در نهایت با نتیجه دو بر یک به سود گل گهر سیرجان به سرانجام رسید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 شهریور 1400 بروزرسانی: 19 شهریور 1400 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 1611

به "شکست پرسپولیس برابر گل گهر قبل از ملاقات با استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست پرسپولیس برابر گل گهر قبل از ملاقات با استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید