کرونا در اروپا، ثبت اولین فوتی در روسیه و افزایش چند صد نفری مبتلایان در آلمان

به گزارش مجله بابلسر، شیوع کرونا در قاره اروپا همچنان ادامه دارد و آمار مبتلایان و جان باختگان این ویروس در قاره سبز رو به افزایش است.

کرونا در اروپا، ثبت اولین فوتی در روسیه و افزایش چند صد نفری مبتلایان در آلمان

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، روسیه امروز پنجشنبه از ثبت اولین فوتی ناشی از ویروس کرونای جدید در این کشور اطلاع داد.

به نوشته خبرگزاری رویترز یک زن 79 ساله که به بیماری ذات الریه مبتلا بود در یکی از بیمارستان های این کشور به علت ابتلا به کرونا درگذشت. روسیه تا این لحظه از 147 مورد ابتلا به کرونا در کشور خود اطلاع داده است.

بر اساس داده های وبگاه ورلد مترز آلمان از ابتلای 497 مورد جدید کرونا در این کشور اطلاع داده است. در اسپانیا تا این لحظه در مجموع 14769 مورد مبتلا به این ویروس اعلام شد و تا به امروز 638 نفر هم جان باخته اند. در فرانسه شمار مبتلایان 9134 نفر اعلام شده و تعداد جان باختگان نیز 264 نفر است.

در ایتالیا 35713 نفر مبتلا به کرونا اعلام شده و آمار جان باختگان 2987 نفر است. در انگلیس نیز 2636 مبتلا به کرونا اعلام شده که 104 نفر از آن ها جان باخته اند.

میشل بارنیه مذاکره کننده ارشد اتحادیه اروپا در زمینه برگزیت (جدایی انگلیس از اتحادیه اروپا) نیز پنجشنبه بعد از ظهر از آزمایش مثبت کرونای خود اطلاع داد. بارنیه 69 ساله اهل کشور فرانسه است.

آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد اخیرا در پیغامی خطاب به کشورهای دنیا درباره ویروس کرونا، خواهان اتحاد همگان برای غلبه بر این ویروس شد.

دبیرکل سازمان ملل متحد در بخشی از این پیغام، کرونا را دشمن مشترک ملل دنیا برشمرد و گفت، باید علیه این ویروس اعلام جنگ کنیم و این به معنای اتحاد کشورها در این زمینه است. (جزئیات بیشتر)

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 10 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 485

به "کرونا در اروپا، ثبت اولین فوتی در روسیه و افزایش چند صد نفری مبتلایان در آلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا در اروپا، ثبت اولین فوتی در روسیه و افزایش چند صد نفری مبتلایان در آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید