پست اینستاگرامی بشار رسن خلاف ادعای یحیی گل محمدی

به گزارش مجله بابلسر، در حالی که یحیی گل محمدی در چند مصاحبه اخیرش از جدایی بشار رسن اظهار بی اطلاعی نموده، بشار رسن در آخرین پست اینستاگرامی اش تاکید نمود همه در پرسپولیس از جدایی او خبر داشتند.

پست اینستاگرامی بشار رسن خلاف ادعای یحیی گل محمدی

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، دلیل این اختلاف نیز سر نحوه جدایی بشار رسن است. مربیان پرسپولیس هیات مدیره را مقصر این ماجرا می دانند و مدعی اند یحیی گل محمدی کاملا در جریان انتقال بشار قرار داشت، اما یحیی گل محمدی در مصاحبه هایش بار ها تاکید نموده از جدایی زودهنگام این بازیکن عراقی شوکه شده و جدایی بشار خلاف نظر او بوده است. او حتی در مصاحبه ای تاکید نمود اگر از توافق رسول پناه با بشار درباره جدایی اش خبردار می شد، جلوی این اتفاق را می گرفت.

یحیی در خصوص جدایی بشار رسن گفت: هیچ وقت برای من قابل درک نیست بدون اجازه سرمربی یک بازیکن از تیم جدا یا به آن اضافه گردد و نمی دانم چرا چنین کاری کردند. اولین موضوع مهم برای این امر رضایت و تصمیم گیری سرمربی است، اما متاسفانه من در جریان نبودم و اگر از ابتدا می دانستم قرار است چنین اتفاقی بیفتد جلویش را می گرفتم.

این درحالی است که آخرین پست اینستاگرامی بشار رسن، تا حد زیادی این ادعا را نقض می نماید. بشار که به تازگی به صورت رسمی به القطر پیوسته در پست خداحافظی اش در اینستاگرام، ضمن خداحافظی با طرفداران پرسپولیس در بخشی از متن خود آورد:

همه در تیم پرسپولیس از ماه ها قبل میدونستن که من نیم فصل جدا خواهم شد، ولی من اول فصل جدا نشدم، چون پرسپولیس چند تا بازیکن برای فینال نداشت و همه (کل باشگاه) می گفتند تا فینال باش و خودم هم خیلی دوست داشتم که فینال یاری کنم، ولی از هیات مدیره و مسئولان باشگاه تشکر می کنم که به من اجازه دادند چند هفته زودتر جدا بشوم و البته با جدا شدن من نفع اقتصادی هم به باشگاه رسید

این ادعای بشار رسن و تاکید بر این موضوع که در تیم همه می دانستند او فقط تا فینال در پرسپولیس حاضر خواهد بود به نوعی صحبت های یحیی را تحت الشعاع قرار می دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 بهمن 1399 بروزرسانی: 19 بهمن 1399 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 1140

به "پست اینستاگرامی بشار رسن خلاف ادعای یحیی گل محمدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پست اینستاگرامی بشار رسن خلاف ادعای یحیی گل محمدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید