مربی طرفدار: ما وقت تلف کردیم؟ هیچکس تا الان چنین حرفی نزده است، یک نفر از کادر پرسپولیس آغاز کننده درگیری ها بود

به گزارش مجله بابلسر، مربی تیم فوتبال طرفدار مدعی است تا به امروز تیمش در هیچ مسابقه ای وقت تلف نکرده است.

مربی طرفدار: ما وقت تلف کردیم؟ هیچکس تا الان چنین حرفی نزده است، یک نفر از کادر پرسپولیس آغاز کننده درگیری ها بود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، حسن رجب زاده مربی تیم طرفدار پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل پرسپولیس گفت: در 20 دقیقه اول پرسپولیس خیلی بهتر از ما بود، ولی بعد جریان بازی را در اختیار گرفتیم و بچه ها نکاتی را که گفتیم، رعایت کردند.

وی در خصوص اعتراض پرسپولیسی ها به وقت تلف کردن بازیکنان طرفدار، گفت: ما وقت تلف کردیم؟! تا الان که هفته بیست و چهارم است یک تیم هم چنین حرفی در خصوص تیم ما نزده است. فکر می کنم داوری هم خوب بود و فقط بیشتر چالش ها به خاطر تصمیماتی بود که آقای ابوالفضلی یاری داور اول به ضرر ما و پرسپولیس گرفت.

مربی تیم طرفدار در واکنش به این موضوع که ابوالفضلی داور بین المللی ایران است، گفت: مگر آنها اشتباه نمی نمایند؟ اتفاقاً آخر بازی هم درگیری شد و یک نفر از کادر فنی پرسپولیس که تا حالا او را ندیده بودم یک حرف زشتی زد که در شأن و شخصیت من نیست، حرف بزنم.

رجب زاده در پاسخ به این پرسش که آیا درگیری از سوی کادر پرسپولیس بوده است، بیان کرد: بله! من داشتم به سمت رختکن می رفتم که او به سمت رضا عنایتی آمد. من تا الان او را ندیده بودم و نمی شناختمش.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 خرداد 1401 بروزرسانی: 9 خرداد 1401 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 1868

به "مربی طرفدار: ما وقت تلف کردیم؟ هیچکس تا الان چنین حرفی نزده است، یک نفر از کادر پرسپولیس آغاز کننده درگیری ها بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربی طرفدار: ما وقت تلف کردیم؟ هیچکس تا الان چنین حرفی نزده است، یک نفر از کادر پرسپولیس آغاز کننده درگیری ها بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید