جلسه ویژه کادر فنی پرسپولیس با مهاجم پرتوقع

به گزارش مجله بابلسر، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی دو بر صفر مقابل ذوب آهن اصفهان، 22 امتیازی شد تا فاصله سه امتیازی با استقلال تهران که صدر جدول است را حفظ نموده باشد. سرخپوشان مرکز در حالی پیروز به برد ذوب آهن شدند که گل نخست را پارسا جعفری دروازه بان ذوب آهن به اشتباه وارد دروازه خود کرد.

جلسه ویژه کادر فنی پرسپولیس با مهاجم پرتوقع

گل دوم این تیم نیز از روی نقطه پنالتی به وسیله مهدی ترابی به ثمر رسید. سرخپوشان مرکز در حالی پس از مدت ها با ضربه پنالتی به گل رسیدند که خطای محمد قریشی مدافع ذوب آهن روی عیسی آل کثیر باعث شد تا سیدمهدی سیدعلی اعلام خطا کند.

آل کثیر پس از گرفتن پنالتی برای تیمش قصد داشت خودش پشت توپ بایستد اما با دستور کادر فنی بار دیگر مهدی ترابی پشت پنالتی استاد تا همین موضوع باعث دلخوری آل کثیر گردد.

رفتار آل کثیر برای دومین بار هنگام پنالتی زدن ترابی باعث عصبانیت یحیی از این موضوع شد تا سرمربی پرسپولیس تصمیم بگیرد قبل از جلسه تمرین فردا یکشنبه تیمش با حضور دستیاران خود با ال کثیر نشستی را برگزار کند و از او بابت این رفتار شرح بخواهد.

گل محمدی که ابتدای فصل جاری برخورد جدی با درخواست غیر معمول علیرضا ابراهیمی برای حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس کرد و او را برای چند جلسه تمرینی از حضور د جمع بازیکنان منع کرد می خواهد بار دیگر با برخورد انضباطی خود باعث نظم دوباره در جمع بازیکنان گردد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس فعلا نمی خواهد رفتار مشابه ابراهیمی را با ال کثیر داشته باشد اما میخواهد او را با حیطه وظایفش در داخل زمین آشنا کند.

مهدی ترابی طبق تصمیم کادر فنی پرسپولیس نخستین پنالتی زن پرسپولیس است و پس از او نیز امید عالیشاه وظیفه این کار را بر عهده دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 بهمن 1400 بروزرسانی: 11 بهمن 1400 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 1762

به "جلسه ویژه کادر فنی پرسپولیس با مهاجم پرتوقع" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه ویژه کادر فنی پرسپولیس با مهاجم پرتوقع"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید