نکونام: تنها راه تهیه فشنگ اردوی خارجی است، در هند مدال بگیریم به سهمیه نزدیک می شویم

به گزارش مجله بابلسر، تیرانداز کشورمان گفت: تنها راه تهیه فشنگ این است که در اردوهای خارجی شرکت کنیم و هم با فشنگ مناسب تمرین کنیم و هم فشنگ زیادی وارد کنیم.

نکونام: تنها راه تهیه فشنگ اردوی خارجی است، در هند مدال بگیریم به سهمیه نزدیک می شویم

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ارزان ما را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، امیرمحمد نکونام در مورد حضور در جام دنیای تیراندازی هند که از 28 اسفند ماه در دهلی شروع می گردد، گفت: حدود یک سال و نیم در مسابقات نبودیم و جام دنیای هند اولین مسابقه جدی پیش رو برای ما در ایام کرونا است. شرایط برای همه کشورها یکسان است و هیچ تیمی مسابقه دنیای نداده است البته مطمئنا همه کشورها مانند ما تمرین داشتند.

وی در ادامه اضافه نمود: جام دنیای هند آخرین مسابقه سهمیه المپیک و دارای رنکینگ دنیای است. امیدوارم بتوانیم این سهمیه را به دست آوریم .

ملی پوش اعزامی کشورمان به هند گفت: در حال حاضر در رنکینگ دنیای حدود شصتم دنیا هستم. امتیاز جام دنیای هند چندین برابر است و اگر به فینال برویم و مدال بگیریم شانس زیادی داریم که در رنکینگ صعود کنیم و سهمیه بگیریم.

تیرانداز کشورمان در مورد مسائل فشنگ تاکید نمود: یک سری تعداد فشنگ محدود در کشور داشتیم که فقط برای تمرین مناسب است که فدراسیون آنها را جمع آوری نموده و با آنها تیر می زنیم و تقریبا نزدیک اتمام است.

وی در خاتمه گفت: تنها راه تهیه فشنگ این است که در اردوهای خارجی در کشورهایی که می توان فشنگ تهیه کرد، شرکت کنیم و هم با فشنگ مناسب تمرین کنیم و هم فشنگ زیادی وارد کنیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 فروردین 1400 بروزرسانی: 17 فروردین 1400 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 1362

به "نکونام: تنها راه تهیه فشنگ اردوی خارجی است، در هند مدال بگیریم به سهمیه نزدیک می شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکونام: تنها راه تهیه فشنگ اردوی خارجی است، در هند مدال بگیریم به سهمیه نزدیک می شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید