نماینده مجلس: وزارت بهداشت از توان هلال احمر در واکسیناسیون کرونا استفاده کند

به گزارش مجله بابلسر، تهران (پانا) - نماینده مجلس شورای اسلامی گفت وزارت بهداشت و درمان باید از تمام ظرفیت های جمعیت هلال احمر کشور برای تسریع واکسیناسیون علیه ویروس کرونا استفاده کند.

نماینده مجلس: وزارت بهداشت از توان هلال احمر در واکسیناسیون کرونا استفاده کند

به گزارش هلال احمر، قاسم ساعدی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواست تا از ظرفیت هلال احمر برای تسریع واکسیناسیون کرونا استفاده کند.

نماینده دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: عملکرد هر مجموعه در گرو دانش و کوشش مدیران جهادی است. عملکرد جمعیت هلال احمر در غربالگری مسافران ورودی به ایران در مبادی مرزی کشور برای جلوگیری از تشدید همه گیری کرونا قابل تحسین است.

محمدحسن قوسیان دبیرکل جمعیت هلال احمر هم در سفر به استان سیستان و بلوچستان که برای سرکشی از ورود و توزیع محموله های بهداشتی و درمانی این جمعیت انجام شده بود؛ گفت: به وزارت بهداشت اعلام نموده ایم که جمعیت هلال احمر در 160 نقطه کشور آماده مشارکت در انجام واکسیناسیون عمومی است و در صورت لزوم به یاری خواهد آمد.

بعلاوه روز پنجشنبه محموله ای شامل یک میلیون دز واکسن خارجی کرونا به وسیله جمعیت هلال احمر وارد و در فرودگاه امام خمینی (ره) تحویل وزارت بهداشت داده شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 16 مرداد 1400 بروزرسانی: 16 مرداد 1400 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 1570

به "نماینده مجلس: وزارت بهداشت از توان هلال احمر در واکسیناسیون کرونا استفاده کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماینده مجلس: وزارت بهداشت از توان هلال احمر در واکسیناسیون کرونا استفاده کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید